ליגה לאומית, מחזור 6: ניצחון חמישי להרצליה, יבנה ועפולה

המחזור ה-6 בליגה הלאומית התקיים הערב, ו-3 קבוצות מוליכות את הטבלה לאחר שרשמו ניצחון חמישי העונה. רמה"ש עם הפסד שישי העונה תמשיך לחפש ניצחון ראשון במחזור הבא.

אליצור יבנה – עירוני קרית אתא 65-77

ניצחון חמישי ברציפות ליבנה שממשיכה במומנטום האדיר שלה ושומרת על המקום הראשון. הקבוצה של שי סגלוביץ' הגיעה למשחק ללא דניאל מולינגס הפצוע, אבל זה לא הפריע לה להציג תצוגה הגנתית מרשימה ולכפות על קרית אתא 17 איבודים. דור גולדנברג ובילי מקשפרד בלטו עם 17 נקודות ביבנה. בצד השני, אתא קלעה 23 מ-41 מקו העונשין ורק 27 אחוז מחוץ לקשת.

אליצור איתו אשקלון – אליצור נתניה 90-84

הדרומיים עם הפסד שלישי ברציפות שגורר אותם לכיוון מרכז הטבלה. מנגד, הקבוצה מעיר היהלומים עם ניצחון יקר במגרש חוץ קשה ושתי הקבוצות במאזן זהה של 3-3. פול דילייני הוביל את אשקלון עם 27 נקודות. בנתניה גל שטרנברג ואיתי מושקוביץ תרמו 15 ו-14 נקודות בהתאמה.

עירוני רעננה – הפועל גליל עליון 78-94

ניצחון ראשון העונה במטרווסט לרעננה וניצחון בכורה למאמן החדש עופר ברקוביץ' שהחליף את אבנר יאור. המאמן פתח את הקדנציה שלו בליגה הלאומית ברגל ימין בזכות משחק נהדר של יאיר קרביץ. לפני המשחק נערך טקס לווין לנגסטון ששיחק בעונה וחצי החולפות ברעננה. ברעננה שיחק גילברט בראון, אקס גליל עליון. יאיר קרביץ בלט ברעננה עם 22 נקודות ו-8 אסיסטים. ווין לנגסטון הצטיין בגליל עם 31 נקודות שלא עזרו לקבוצתו.

א.ס רמת השרון – מכבי הוד השרון 89-75

ניצחון שלישי ברציפות לקבוצה של נתי כהן מהוד השרון. מנגד, העולה החדשה רמה"ש עדיין ללא ניצחון והיא שקועה עמוק בתחתית. טרבון יוז ועידו דוידי הובילו את קלעי הוד השרון עם 20 ו-19 נקודות בהתאמה. דוריאן פינסון עם 25 נקודות לא עזר לרמה"ש.

הפועל עפולה – חבל מודיעין 94-114

הקבוצה של ניר קפלן התפוצצה על חשבון העולה החדשה. אלונזו קולמן כיכב בחצי הראשון עם 16 נקודות ועפולה הובילה 43-61 במחצית. בחצי השני הפער התקרב ל-30 הפרש והקבוצה הביתית חגגה שיא נקודות עונתי וניצחון חמישי העונה. קולמן סיים את המשחק עם 27 נקודות, דיונדרה פארקס הוביל את מודיעין עם 24.

הפועל חיפה – קריית מוצקין 78-96

הפועל חיפה יכולה לנשום לרווחה אחרי ניצחון ראשון בבית העונה. האדומים פתחו את המשחק נהדר וכבר מהפתיחה הבהירו את כוונותיהם, כאשר בהמשך הפער גדל וחצה את ה-20. החצי הראשון היה במעמד צד אחד בלבד. הקבוצה של אלעד חסין פתחה את המשחק בסערה בראשות איגור נסטרנקו וניב ברקוביץ' שסיימו את הרבע הראשון עם 14 נקודות משותפות ועזרו לביתיים להוביל 9-20. האורחים הצליחו להתקרב מעט ברבע השני, אלא שחיפה סיימה את החצי הראשון בריצת 2-16 שהעניקה לה יתרון שיא 29-51 במחצית. איגור נסטרנקו הוביל את חיפה עם 23 נקודות.

הפועל רמת גן/גבעתיים – בני הרצליה 86-81

זה לא היה פשוט, אבל שוב הרצליה מנצחת ממשחק צמוד. הקבוצה של מיקי גורקה פיגרה ברוב שלבי המשחק, אבל ברגעים המכריעים ידעה לעשות עצירות בהגנה שהעניקו לה את ניצחון החוץ היקר. הרצליה קיבלה דאבל דאבל של 18 נקודות ו-15 אסיסטים מקנדל אנטוני שהוביל חמישה שחקנים בדו ספרתי. 26 נקודות של טי קי אדוגי מר"ג לא עזרו למארחים.