ליגה לאומית, פלייאוף עליון: רעננה, מוצקין וגליל עליון העפילו לחצי הגמר

המשחק השלישי בסדרות רבע גמר הפלייאוף בליגה הלאומית נערך הערב ב-3 מוקדים, ובסיום הבטיחו שלוש קבוצות את מקומן בשלב חצי הגמר, וסדרה אחת כבר נקבעה כאשר מכבי קרית מוצקין תפגוש לסדרה של הטוב מ-5 בחצי הגמר את הפועל גליל עליון. מכבי רעננה תמתין ליריבתה מחר במשחק המכריע ברוממה בין מכבי חיפה להפועל עפולה.

עירוני 'יובלים' רעננה – אליצור יבנה 75-99 (1-2 בסדרה לרעננה)

הראשונה בתום העונה הסדירה לא התקשתה להכניע ללא תנאי את אליצור יבנה במשחק מספר 3 כשהיא שוב מקבלת תרומה נהדרת מג'ארמר גאלי שסיים עם 31 נקודות. מייקל בריסקר הוסיף 20 נקודות. שגיב דוד עם 14 נקודות ו-9 ריבאונדים. ביבנה בלט קארים ג'אמר עם 24 נקודות

הפועל גליל עליון – אליצור אשקלון 74-83 (1-2 בסדרה לגליל עליון)

בכפר בלום הפועל גליל עליון הצליחה לשמור על הביתיות ולנצח בבית בפעם הראשונה העונה את אליצור אשקלון. הקבוצה של אבישי גורדון התגברה על פתיחה רעה ועם מחצית שנייה גדולה בה שמרה את אשקלון על 32 נקודות בלבד עמדה במשימה. ראשד מאדן קלע 23 נקודות לגליל. ליאור קררה הוסיף 15. באשקלון 16 נקודות של חן כלפון.

מכבי קרית מוצקין – עירוני קרית אתא 75-76 (1-2 בסדרה לקרית מוצקין)

מי שתפגוש את גליל בשלב הבא היא קרית מוצקין שניצחה 75:76 את קרית אתא אחרי דרמה ענקית. בשישי האחרון היה זה דנזל ליווינגסטון שניצח על הבאזר את קרית מוצקין באותה התוצאה, אך הפעם המשחק הלך לצד השני על אף שליטה של קרית אתא ברוב שלבי המשחק. גיא דותן החטיא הזדמנות קורצת לנצח את המשחק על הבאזר. חאבייר קרטר קלע 19 נקודות למוצקין, נועם מטלון הוסיף 18 נקודות ועומר טל קלע 15. לאתא לווינגסטון עם 19.

בפלייאוף התחתון ניצחונות גם למכבי רחובות וגם להפועל ר"ג/גבעתיים, אך רחובות רחוקה משחק אחד מלהצטרף להפועל כפ"ס ולרדת לליגת הארצית.

מכבי הוד השרון – אליצור נתניה 95:80
הפועל חיפה – הפועל ר"ג/גבעתיים 88:73
הפועל כפ"ס – מכבי רחובות 91:70