ליגת האלופות של פיב"א יוצאת לדרך: הפועל ירושלים והפועל חולון יהיו הנציגות של ישראל

ליגת האלופות של פיב"א תצא מחר לדרך, ושתי נציגות ישראליות ייטלו חלק במפעל היוקרתי – הפועל ירושלים והפועל חולון.

ירושלים תשחק בבית ג' החזק ותפגוש את באמברג הגרמנית, פואנלברדה הספרדית, אא"ק אתונה היוונית, נימברוק הצ'כית, דיז'ון הצרפתית, ליטקאבליס הליטאית ואנטוורפ הבלגית.

במשחק הפתיחה שלה ביום רביעי הקרוב תפגוש ירושלים את מחזיקת הגביע אא"ק אתונה, כאשר תצא למשחק חוץ ביוון. משחק הבית הראשון יתקיים שבוע לאחר מכן כאשר ירושלים תארח את הקבוצה הליטאית. אחר כך תצא לשני משחקי חוץ בבלגיה מול אנטוורפ ובספרד שם תפגוש את אקס נס ציונה טאליב זאנה, תחזור הביתה למשחק ביתי מול נימברוק אותה מדריך הישראלי אורן עמיאל. תצא למשחק חוץ בבאמברג בשורותיה משחק טייריס רייס, ותנעל את משחקי הסיבוב הראשון כאשר תארח את דיז'ון.

חולון תשחק בבית ב' הנוח יותר על הנייר ותפגוש את פאוק סלוניקי היוונית, טנריפה הספרדית, טלקום בון הגרמנית, ונציה האיטלקית, פרייבורג אולימפיק השוויצרית, אופאבה הצ'כית ונאנטר הצרפתית.

חולון תפתח את משחקיה כשתארח ביום רביעי את הקבוצה השוויצרית פרייבורג אולימפיק. אחר כך תצא חולון למשחק חוץ באיטליה מול ונציה בשורותיה משחקים 3 אקסים של קבוצות ישראליות – אוסטין דיי ששיחק בירושלים, מרקיז היינס ממכבי ת"א ומיצ'ל וואט מנס ציונה. לאחר מכן תחזור הביתה לשני משחקים בטוטו ארנה – מול פאוק סלוניקי ואופאבה הצ'כית. אחר כך תצא חולון לספרד למשחק מול טנריפה של אקס מכבי ת"א קולטון אייברסון, תחזור הביתה ותארח את בון ותצא למשחק האחרון של הסיבוב הראשון בצרפת שם תפגוש את נאנטר בשורותיה משחק דמטיריוס טרידוול, אקס אילת וגלבוע/גליל.