ליגת העל לנוער, מחזור 2: ניצחון שני לרמה"ש ורעננה בצפון; ניצחון שני לירושלים בדרום

משחקי המחזור השני בליגת העל לנוער התקיימו השבוע. מי הקבוצות שנשארו מושלמות ומי הקבוצות שעדיין מחפשות ניצחון ראשון?

מחוז צפון

שתי קבוצות מהשרון בראש טבלת מחוז צפון ושתי קבוצות מהעמק והגליל סוגרות את הטבלה.

טבלת הליגה

מס'      קבוצה                                             נק'

  1. א.ס.רמת השרון עלומים 4
  2. מכבי רעננה עירוני 4
  3. הפועל ניר נהריה 3
  4. הפועל כפר סבא אביב 3
  5. מכבי חיפה אסי 3
  6. הפועל עמק חפר 3
  7. מכבי פתח תקוה נחמן 3
  8. הפועל גלבוע מעיינות 3
  9. הפועל גליל עליון צפת 2
  10. הפועל נעם עמק הגליל 2

 

תוצאות המשחקים

הפועל גליל עליון צפת – הפועל גלבוע מעיינות 96-83

בפתיחת המשחק המקומיים נראו באנרגיות הנכונות ומנגד גלבוע מעיינות לא הצליחו להיכנס למשחק. המקומיים עלו מהר מאוד ליתרון 15-5 כאשר רון כהן וזיו מעוז עושים את העבודה על הצד הטוב ביותר שגם אדרי מחוץ לקשת מוסיף סל חשוב משלו. פסק זמן של קרת, איפס מעט את האורחים, כשסגל ,כוכבי ותורג'מן שהיו מנקודות האור הבודדות במשחק מורידים אותה בתום הרבע הראשון בתוצאה 18-18.

בפתיחת הרבע השני גלבוע מעיינות עולים ליתרון ראשון עם שלשה של אוחנה ונקודה מהקו של סגל 18-22. המקומיים הגיבו מהר עם נקודות של רון כהן וסרוסי והחזירו לעצמם את היתרון. דקות לא טובות של האורחים, שהרבו לאבד כדורים ולקבל החלטות לא טובות אבל סגל ותורגמן בהתקפה משאירים אותה בחיים ואילו המקומיים לא מנצלים זאת ובסיום המחצית הראשונה 41-40 לגליל עליון צפת.

ברבע השלישי, סגל ואוחנה העלו אותנו ליתרון משמעותי ראשוני שגם זומרפלד מוסיף את החלק שלו ואנחנו עולים לדו ספרתי ראשון (44-54) ופסק זמן מקומי. המקומיים לא נתנו למשחק לברוח וחזרו נחושים יותר שזלינבבא מזכיר שהוא נמצא ומוריד מהר מאוד לחד ספרתי ויותר מזה. סגל מנגד לא נתן להפרש ללכת לאיבוד ועם דקות טובות שלו בהתקפה הוריד אותנו בסיום הרבע ביתרון 59-65 לגלבוע/מעיינות .

 

ברבע האחרון, כוכבי עם סלים גדולים, כשסגל לא ניתן לעצירה וגלבוע מעיינות שוב בדו ספרתי. המקומיים ניסו שהמשחק לא יברח להם בעיקר רון כהן הנהדר אבל סגל, תורג'מן ,אוחנה וכוכבי סגרו עניין וכבר העלו  ל+17 הפרש השיא ובסיום 83-96 לגלבוע/מעיינות.

קלעו לגלבוע מעיינות:

עידו סגל-41 נק' 7 כ"ח 5 חט' , יובל כוכבי- 17 נק' , 7 חט' , דביר אוחנה -12 נק' , ירין תורגמן-10 נק', 13 כ"ח , נבו זומרפלד- 9 נק' , 5 כ"ח, 7 אס' , רז אינהורן-4 נק' , בן ממן- -3 נק' .

הרבו לקלוע לגליל עליון :

רון כהן-20,זליננבא- 16, זיו מעוז-15, אדרי,יוסטר-7 כ"א

 

מכבי רעננה עירוני – מכבי אסי חיפה 73-85

מכבי עירוני יורם רעננה ומכבי אסי חיפה נפגשו באולם "מטרווסט" אחרי ששתיהן רשמו סיפתח מוצלח לליגה בשבוע שעבר. מרבית השחקנים נפגשו באותה זירה שבוע וחצי קודם לכן, כשמטרווסט ניצחה את הריאלי העברי בדרך להבטחת המקום בפלייאוף. המקומיים פתחו נהדר עם רום גולד ויונתן מושקוביץ, שקבעו 2-9 מהיר וגרמו לבני כץ להזעיק פסק-זמן. מקסים פוקסמן ודניאל נג'ר נכנסו לעניינים ברבע התקפי במיוחד, כשמנגד היה זה יהל מלמד שנעזר ביובל בר ושלשה של חואקין גוטמן בכדי לקבוע 19-26 אחרי עשר דקות. השרונים התקשו לייצר עצירות בהגנה ולמרות חדירות של נדב סיבוני ראו את יתרונם הולך ונעלם מול יד חמה של נג'ר. מושקוביץ וסיבוני ניסו להגיב, אך הירוקים נראו טוב יותר עם שלשות של שקד ביאלה, נג'ר ויובל גרינברג בדרך למהפכון – 42-41. הקבוצה מהכרמל המשיכה להכתיב את הקצב מול הנרפות הרעננית גם בפתיחת המחצית השנייה עם יד חמה של סבן וגרינברג, בעוד מושקוביץ מנסה להשאיר את המארחים קרובים אבל הפער צמח ל-56-50. מלמד לקח אחריות עם שלשה ששיחררה הרבה אוויר בספסל של רון נוה ויחד עם גיא אדיבי ומושקוביץ החלו לנגוס בפער. גרינברג עוד ירה שלשה בצד השני, אך מלמד בסיום רבע נהדר החזיר את ההולכה לקבוצתו עם 62-65. הלבנים נראו חדים יותר גם בהגנה, כשמלמד נצמד לנגר ומצר את צעדיו. מלמד דייק בשלשה נוספת ויחד עם סיבוני ורום גולד הצליחה לברוח ליתרון 68-80. נג'ר עם סל קשה ושתי חטיפות של חיפה נתנו לאורחים תקווה, אבל 3 החטאות עונשין בשני ביקורים על קו-העונשין נענו בסל ועבירה שסחט בר ומכאן היה ברור שהסיפור הוכרע – 73-85.

הפועל ניר נהריה – מכבי פתח תקוה נחמן 87-95

הפועל עמק חפר – הפועל נעם עמק הגליל 80-75

א.ס.רמת השרון עלומיםהפועל כפר סבא אביב 78-81

 

מחוז דרום

הפועל ירושלים בראש טבלת מחוז דרום כשהיא במאזן מושלם. ואחריה דבוקה של קבוצות עם ניצחון והפסד. הפועל ת"א ומכבי ראשל"צ יפגשו במשחק צמרת דחוי.

טבלת הליגה-

מס'       קבוצה                                         נק'

  1. הפועל ירושלים עזרא 4
  2. הפועל יורם חולון 3
  3. מכבי תל אביב טדי 3
  4. הפועל נ.צ רוטשטיין 3
  5. אליצור יבנה 3
  6. ע.ל.ה יהוד 3
  7. הפועל תל אביב 2
  8. הפועל באר שבע/ב"ש 2
  9. מכבי ראשל"צ איציק 2
  10. מכבי רחובות עומר 2

 

תוצאות המשחקים

הפועל ירושלים עזרא – הפועל באר שבע/ב"ש 74-99

הפועל נס ציונה רוטנש – אליצור יבנה 60-62

מכבי תל אביב טדי – הפועל יורם חולון 55-96

ע.ל.ה יהוד – מכבי רחובות עומר 55-61

הפועל תל אביב – מכבי ראשל"צ איציק (נדחה ליום רביעי 6.11)