מאמן הנבחרת, ארז אדלשטיין: "הגרלה קשה"; יו"ר האיגוד, עמירם הלוי: "חגיגה לכדורסל"

מיד עם סיום הגרלת היורו באסקט שבו הוגרלה ישראל לבית אחד עם איטליה, גרמניה, ליטא, גיאורגיה ואוקראינה, ליקטנו מספר תגובות.

מאמן נבחרת ישראל, ארז אדלשטיין: "זאת הגרלה קשה, למרות שאף פעם אין הגרלות קלות באליפות אירופה. הגרלה עם מעצמות כדורסל, הגרלה מאתגרת. לחובבי הכדורסל בישראל תהיה חוויה גדולה בקיץ הקרוב, וכולנו מחכים לזה".
יו"ר איגוד הכדורסל, עמירם הלוי: "זאת הגרלה מאוד מעניינת, מגיעות לישראל קבוצות טובות מאוד. אנחנו מקווים שחלק מהקבוצות ימשכו אוהדים, הרבה ישראלים עלו מהמדינות האלה וזאת יכולה להיות חגיגה בשבילם, ובעיקר חגיגה לכדורסל. כל הבתים מאוד מעניינים, ואני בטוח שתהיה אליפות מאוד מעניינת ומהנה".
נשיא האיגוד הליטאי, ארווידאס סאבוניס: "כל הבתים מיוחדים וקשים. אני זוכר שבאליפות האחרונה ליטא הוגרלה לבית עם לטביה, ועדיין נלחמנו על העלייה עד המשחק האחרון. צריך להיות מוכן ולהתכונן לכל היריבות. אני אוהב להיות בתל אביב, כולם מאוד מרוצים מזה. יש לנו בית מצוין, והולכת להיות אליפות טובה מאוד. לאוהדים שלנו יש הזדמנות לבוא לראות גם כדורסל וגם מקומות היסטוריים שהם לא ביקרו בהם".

גל מקל: "הגרשה קשה מאוד, אבל כמו בקמפיינים האחרונים, נגיע עם הרגשה שהכל אפשרי, בטח כשאנחנו משחקם בבית עם כל הקהל מאחורינו".