מחזור 2 בארצית: מי תישאר מושלמת?

 

אחרי מחזור הפתיחה המרתק של הארצית, הערב ייערכו משחקי המחזור ה-2. המוקד יהיה במחוז הדרומי כאשר קריית אונו המפתיעה תנסה לעקוץ את אליצור רמלה החזקה. משחק אחד מהמחזור ה-2 כבר נערך ביום שישי – מכבי רחובות, שהופתעה בביתה במחזור ה-1 מול קרית אונו, התאוששה וגברה על חבל אילות בחוץ, 57-70.

במחוז הצפוני הפועל חיפה תקבל סוג של מנוחה במשחק נוח מול אקדמיית וינגייט, ובמוקד יהיה מפגש המנצחות מהמחזור ה-1: כוכב יאיר מול כפר יונה.

 

צפון

 

לב השרון – קרית מוצקין

לב השרון של רובן נייברגר שהייתה חופשיה במחזור הפתיחה, פותחת את העונה הרשמית שלה במפגש מול קרית מוצקין של דודו זיסקינד שהופתעה בביתה בשבוע שעבר על ידי כוכב יאיר. אלמוג ברק ממוצקין שתפר 32 נקודות בשבוע שעבר יקווה שהפעם גם שאר החברים שלו יופיעו למשחק.

 

אקדמיית וינגייט – הפועל חיפה

החיפאים שסומנו כמועמדת בכירה לעלייה, יגיעו להתארח אצל אקדמיית וינגייט שנוצחה במחזור הפתיחה מול חוף השרון. שקד שוהם וחבורתו האדומה ינסו להישאר מושלמים גם אחרי המחזור השני.

 

עמק יזרעאל – מכבי חדרה

המארחת, שנוצחה במחזור הפתיחה בכפר יונה, תארח את חדרה של דורון קרמר שפתחה ברגל ימין עם ניצחון על עמק חפר (69-76). השחקנים של עודד הנדלר רוצים לרשום ניצחון ראשון העונה, ואילו החבורה הנמרצת של קרמר תנסה להפתיע ולהישאר מושלמת.

 

כוכב יאיר – בית"ר כפר יונה

שתי המנצחות ממחזור הפתיחה ייפגשו בנסיון לשמור על מאזן נקי מהפסדים. כוכב יאיר של תומר כהן שלהט במחזור הראשון עם 30 נקודות על הראש של מוצקין תארח את כפר יונה של דן ג'י, כשעל הנייר מדובר במפגש שקול ופתוח לגמרי.

 

שאר המשחקים: הפועל נשר – הפועל חוף השרון, הפועל עמק חפר – מ.ס. צפת.

 

דרום

 

עירוני קרית אונו – אליצור רמלה

החבורה המפתיעה של ניר מטלון, שפתחה עם ניצחון גדול ברחובות, תנסה להפתיע עוד קבוצה שסומנה כמועמדת לעלייה – אליצור רמלה. מנגד, החבורה של אבי סוכר, שטיילה במחזור הפתיחה מול תל כביר, רוצה לרשום ניצחון שני העונה בהנהגתם של צמד "גיל הזהב" – סטנלי ברנדי וקורי קאר.

 

מכבי בת ים – הפועל באר טוביה

המארחים שפתחו עם ניצחון חוץ בפ"ת יבקשו להמשיך במומנטום במשחק הבית הראשון שלהם העונה. מנגד, האורחים שנוצחו על ידי הפועל לוד, מקווים לרשום ניצחון ראשון העונה דווקא במשחק החוץ מול בת ים של איתי קרביוב ודן שפי המצוינים.

 

הפועל לוד – מעלה אדומים

הלודאים של אילן פרג' פתחו ברגל ימין עם ניצחון חוץ בבאר טוביה, והם ינסו לשמור על מאזן מושלם בבית מול האורחים שגם הם מגיעים אחרי ניצחון ביתי על חבל אילות. מי תישאר עם 2 מ-2, ומי תרשום הפסד ראשון העונה?

 

שאר המשחקים: מכבי שוהם – מכבי פ"ת, אליצור גבעת שמואל – מכבי תל כביר.