מחזור 7 בארצית: הפסד ראשון לבת ים, הפועל חיפה ממשיכה לדרוס

 

במוקד המחזור ה-7 בארצית עמד ההפסד הסנסציוני של מוליכת המחוז הדרומי מכבי בת ים מול אליצור קרית אונו. במחוז הצפוני ממשיכה הפועל חיפה לפרק כל מה שזז, והפעם הקורבן הייתה הפועל לב השרון.

דרום

דווקא אחרי שגברה בצורה משכנעת על שתי יריבותיה לצמרת מכבי רחובות ואליצור רמלה, חלה ירידה בכושרה של המוליכה מכבי בת ים. בשבוע שעבר זה עוד הספיק לה כדי לנצח בבית את תל כביר, אבל השבוע ספגו חניכיו של דרור בריגר הפסד ראשון העונה במשחק חוץ מול אליצור קרית אונו של ניר מטלון שמתעלה מול הגדולות וכבר ניצחה העונה את מכבי רחובות והפסידה בקרב צמוד לאליצור רמלה. שלשת ניצחון ענקית של גלעד הירש קבעה את תוצאת הסיום 69-70 לטובת המארחים. מאמן בת ים, דרור בריגר: "התחלנו את המשחק לא טוב, הגנה רכה וחוסר ריכוז שנמשך לאורך המשחק. גם אני ביצעתי רוטציה עמוקה מדי וזה פגע לנו במשחק. החבר'ה חזרו להילחם, אבל לפעמים גם כשאתה רוצה – לא מצליח לך. כל הכבוד לקרית אונו, הם רצו יותר מהרגע הראשון, ומגיע להם. אנחנו נישאר מלוכדים וביחד, בעיקר בהפסדים, ואני מקווה שכבר בשבוע הבא ניראה טוב יותר. העונה ארוכה, נפילות מתח קיימות". מאמן קרית אונו, ניר מטלון: "אורן אלמגור שם את כל ה-2.06 שלו על הרצפה וגרם לכל הקבוצה לתת לב ונשמה".

בשאר המשחקים: אליצור רמלה רשמה ניצחון שישי העונה מול מול מכבי פ"ת 73-89, מכבי שוהם ניצחה בתל כביר 62-73, מעלה אדומים גברה על גבעת שמואל 76-89, וחבל אילות הפסידה בבית להפועל לוד 69-67.

צפון

המוליכה הפועל חיפה ממשיכה לדרוס כל מה שזז והשבוע גברה בכקלות על לב השרון 71-95. מאמן חיפה, שקד שוהם: "המשחק נפתח בריצה שלנו, אבל החבורה הצעירה והכשרונית של לב השרון לא ויתרה. ברבע האחרון לחצנו על הדוושה, ואני שמח שיכולתי לשתף את הצעירים שלנו בדקות האחרונות. אני שומע את הדיבורים על טיול קליל ללאומית ,וזה ממש לא נכון. אנחנו עובדים מאוד קשה ובסך הכל מתכוננים למאני טיים בפלייאוף".

בשאר המשחקים: עמק יזרעאל (ניצחון 5 העונה) גברה על אקדמיית וינגייט 70-81, נשר ניצחה את עמק חפר 59-63, מוצקין הביסה את חוף השרון 58-91, עכו ניצחה את כאוכב יאיר 53-64, צפת (ניצחון 5 העונה) הנחילה הפסד ראשון העונה לכפר יונה 79-85.