שלישי בלאומית: ב"ש מארחת את נס ציונה, רעננה תפגוש את הוד השרון

 

המחזור ה-20 בליגה הלאומית ייערך מחר בערב, והליגה מתחילה להיכנס לישורת האחרונה לפני הפלייאוף. במשחק המרכזי תארח הפועל ב"ש את נס ציונה, והמשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ 56 בשעה 18:45. המשחק בין א.ס. רמה"ש למגדל העמק ייערך ביום חמישי ברמה"ש.

 

הפועל ב"ש (1) – נס ציונה (5) (19:00)

אולם: הקונכיה, ב"ש

המוליכה הפועל ב"ש מגיעה למשחק אחרי שני הפסדים ברציפות, מול גליל עליון ועפולה, והפסד שלישי ברציפות יהיה כבר משבר של ממש. האורחים מנס ציונה גם הם בתקופה לא טובה עם 4 הפסדים ב-5 המשחקים האחרונים שהביאו אותם להחליף זר, כאשר בילי מקשפרד נחתך ובמקומו הוחתם ג'רמיין ביל.

 

גליל עליון (11) – עירוני ר"ג (14) (19:00)

אולם: כפר בלום

המארחים רוצים להמשיך את רצף הנצחונות שלהם ולרשום ניצחון 3 ברציפות אחרי שגברו על הפועל ב"ש ונס ציונה. עירוני ר"ג מחפשת ניצחון 3 העונה, ואם תפסיד יהיה זה הפסד 10 ברציפות לקבוצה שנמצאת במקום האחרון.

 

קרית אתא (6) – הפועל כפ"ס (3) (19:00)

אולם: רמז, קרית אתא

מפגש סופר מסקרן בין שתי קבוצות שנמצאות בתנופה. אתא החלה לחבר נצחונות לאחרונה שהביאו אותה לחלק העליון של הטבלה כאשר ניצחה 4 מתוך 5 המשחקים האחרונים שלה. המארחים יפגשו את הקבוצה הכי חמה ומפתיעה בליגה – הפועל כפ"ס שמגיעה אחרי רצף נהדר של 6 ניצחונות, כאשר היא יודעת שניצחון באתא יהיה הצהרת כוונות רצינית באשר להמשך דרכה העונה.

 

הפועל ר"ג/גבעתיים (4) – הפועל חיפה (12) (19:00)

אולם: זיסמן, ר"ג

מפגש בין שתי קבוצות במגמות שונות. המארחים רוצים להידבק לשלישייה המובילה, והם מגיעים אחרי 2 הפסדים ב-3 המחזורים האחרונים. מנגד, האורחת נמצאת בירידה גדולה, ותרצה לקטוע סוף סוף רצף ארוך מאוד של 7 הפסדים.

 

מכבי רעננה (2) – מכבי הוד השרון (8) (19:30)

אולם: מטרווסט, רעננה

דרבי שרוני בין הקבוצה החזקה של ברק פלג לבין הוד השרון שמציגה לראווה שניים מהזרים היותר מלהיבים בליגה – ורנון טיל וסטורם וורן. רעננה תגיע למשחק אחרי שגילתה חוסר יציבות בחודש האחרון, ואחרי כל ניצחון הגיע מיד הפסד שמנע ממנה להעפיל למקום הראשון. הוד השרון רוצה להבטיח את מקומה בפלייאוף, ועם 3 נצחונות ב-4 המשחקים האחרונים, היא נמצאת בדרך הנכונה.

 

מכבי רחובות (7) – הפועל עפולה (9) (19:30)

אולם: קציר, רחובות

משחק סופר חשוב במאבק על הכניסה ל-8 הראשונות. ניצחון של רחובות יביא אותה לעמדה מצוינת לכניסה לפלייאוף, והשחקנים של אבנר יאור כבר הוכיחו השנה שקשה מאוד לנצח אותם באולם הביתי. האורחים יודעים שניצחון ברחובות יכול להחזיר אותם חזק לעניינים במאבק על השמינייה הראשונה.