מחר בלאומית, המחזור ה-22: הפועל חיפה בקרב תחתית ברמה"ש, נס ציונה מארחת את כפ"ס

 

המחזור ה-22 בליגה הלאומית ייערך מחר, ובמוקד המחזור תארח נס ציונה את הפועל כפ"ס. מפגש מסקרן נוסף ייערך באולם זיסמן כאשר הפועל ר"ג/גבעתיים תארח את מכבי רחובות. קרב התחתית בין הפועל חיפה לא.ס. רמה"ש יועבר בשידור ישיר בערוץ 56 (18:45).

משחק אחד במסגרת המחזור ה-22 נערך ביום ראשון ובו גברה המוליכה מכבי רעננה על הפועל עפולה 75-77, והבטיחה לעצמה שבוע נוסף במקום הראשון.

 

גליל עליון (11) – מגדל העמק (10) (19:00)

אולם: כפר בלום

מפגש בין שתי קבוצות שמקוות עדיין להשתחל לשמינייה הראשונה. המארחים מגיעים למשחק אחרי הפסד לכפ"ס שקטע רצף של 3 נצחונות, והם ירצו לחזור למסלול הנצחונות. האורחים בחודש פחות טוב עם 3 הפסדים ב-4 המשחקים האחרונים, והם יודעים שהפסד לגליל עלול לחבל קשות בסיכויי העלייה שלהם לפלייאוף.

 

קרית אתא (5) – הוד השרון (8) (19:00)

אולם: רמז, קרית אתא

משחק סופר מסקרן בין שתיים מהקבוצות הכי חמות בליגה. קרית אתא פתחה את העונה בצליעה, אבל חזרה לעצמה בחודש וחצי האחרון, חיברה 5 נצחונות רצופים, וחזרה לצמרת הגבוהה. הוד השרון גם היא בתקופה טובה, כאשר שני הזרים שלה, ורנון טיל וסטורם וורן, מציגים יכולת נהדרת.

 

א.ס. רמה"ש (13) – הפועל חיפה (12) (19:00)

אולם: אורנים, רמה"ש

קרב תחתית בין שתי קבוצות שמחפשות ניצחון נרות. המארחים, למעט ניצחון בודד לפני שבועיים, סופרים 14 הפסדים ברציפות, ויודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון ביתי על חיפה, תחמיר מאוד את מצבם. מנגד, האורחים עם מאמן חדש על הקווים – עמיר עוזי – ינסו לשבור רצף של 9 הפסדים שדירדר אותם עמקו לתחתית, כשהם מבינים שהפסד ברמה"ש יהפוך אותם למועמדת מרכזית לירידה חזרה לארצית.

 

הפועל ר"ג/גבעתיים (6) – מכבי רחובות (4) (19:00)

אולם: זיסמן

מפגש מרתק בין שתיים מהקבוצות המפתיעות של העונה שמחזיקות במאזן זהה של 13 נצחונות ו-8 הפסדים. המארחים חוזרים הביתה אחרי תבוסה בעפולה, וכדי לשפר עמדות לקראת הפלייאוף היא חייבת לנצח בבית את רחובות. האורחים הם בפירוש הפתעת העונה, וניצחון בזיסמן ימצב אותם סופית בחבורת הצמרת.

 

הפועל ב"ש (2) – עירוני ר"ג (14) (19:30)

אולם: האצל, ב"ש

המארחים אחרי חודש לא טוב שכלל 3 הפסדים ב-4 המחזורים האחרונים שגרמו להם לאבד את המקום הראשון, חוזרים הביתה למשחק הכי נוח בליגה מול עירוני ר"ג החלשה, שנראית כמי שכבר השלימה עם הירידה לליגה הארצית.

 

נס ציונה (7) – הפועל כפ"ס (3) (19:30)

אולם: לב המושבה, נס ציונה

הכתומים של נדב זילברשטיין לא מצליחים לעמוד בציפיות, והפסד ביתי נוסף עלול לסבך אותם במאבק על הכניסה לפלייאוף. האורחים של ברק דמיציאן כבר הוכיחו השנה שהם מסוגלים לנצח בכל אולם בליגה, והם מקבלים חיזוק משמעותי בדמותו של דניאל דנינו שחוזר לקבוצה אחרי תקופה בהפועל אילת.