שלישי בלאומית, המחזור ה-26 והאחרון: רעננה תתארח ברמה"ש, כפ"ס תארח את הוד השרון

העונה הסדירה בליגה הלאומית בכדורסל תגיע מחר לסיומה עם המחזור ה-26. 8 העולות לפלייאוף כבר נקבעו, ותוצאות המחזור מחר יקבעו את המיקום הפנימי של הקבוצות ערב פתיחת משחקי הפלייאוף. המשחק בין הפועל כפ"ס להוד השרון יועבר בשידור ישיר בערוץ 56 בשעה 18:45.

 

א.ס. רמה"ש (13) – מכבי רעננה  (1) (19:00)

מפגש קצוות בין רמה"ש שנמצאת בדרך לליגה השלישית לבין רעננה שיודעת כי ניצחון חוץ יבטיח לה את המקום הראשון ואת יתרון הביתיות לכל אורך משחקי הפלייאוף.

 

הפועל כפ"ס (2) – הוד השרון (6) (19:00)

המשחק המעניין של מחזור הנעילה בין שתיים מהקבוצות המפתיעות של העונה בלאומית. המארחת עדיין זוממת על המקום הראשון, ותוכל לסיים ראשונה במקרה של ניצחון והפסד של רעננה. הוד השרון שנמצאת בפורמה מצוינת, יודעת שניצחון בכפר סבא עשוי להכניס אותה לרביעייה הראשונה, בכפוף לתוצאות של הפועל ר"ג/גבעתיים והפועל ב"ש.

 

נס ציונה (5) – הפועל עפולה (9) (19:00)

הכתומים שסומנו כעולה בטוחה בטרום העונה, עברו שנה לא פשוטה, ונדב זילברשטיין ושות' רוצים לשפר עמדות ערב פתיחת הפלייאוף. מולם תתייצב עפולה שסיימה את העונה לאחר שלא הצליחה להעפיל השנה לשמינייה הראשונה.

 

הפועל ב"ש (4) – מגדל העמק (11) (19:00)

ב"ש צפויה לנצח בבית את מגדל העמק שסיימה את העונה, והדרומיים יחכו לתוצאות של כפ"ס, רעננה ור"ג/גבעתיים על מנת לראות האם מישהי מהן מעדה, מה שיאפשר לב"ש לשפר עמדות לפני הפלייאוף.

 

קרית אתא (8) – הפועל ר"ג/גבעתיים (3) (19:00)

מפגש בין שתי קבוצות שיכולות להיפגש ברבע גמר הפלייאוף. ר"ג/גבעתיים בונה על הפסדים של כפ"ס ורעננה כדי לנסות ולהשתחל לאחד משני המקומות הראשונים. אתא תרצה לנצח לפני הפלייאוף, מה שאולי יוכל לסייע לה לא לסיים במקום ה-8 ולהימנע ממפגש מול הקבוצה שתסיים ראשונה.

 

גליל עליון (12) – מכבי רחובות (7) (19:00)

רחובות מנסה לשפר עמדות בשמינייה הראשונה, ואילו הגליל משחקת בשביל הפרוטוקול לאחר שכבר הבטיחה לעצמה עונה נוספת בלאומית.

 

עירוני ר"ג (14) – הפועל חיפה (10) (19:00)

מפגש לפרוטוקול בין ר"ג שירדה לארצית לבין הפועל חיפה שהתאוששה בחודש האחרון, והבטיחה לעצמה עונה נוספת בליגה השנייה.