מחר בלאומית, המחזור ה-7: כפ"ס מארחת את אתא, רעננה יוצאת להוד השרון, נס ציונה מחכה לב"ש

משחקי המחזור ה-7 בלאומית יתקיימו מחר בערב (שלישי), ובמוקד המחזור תארח הפועל כפ"ס את קרית אתא, ומכבי רעננה תצא למשחק חוץ בהוד השרון. במפגש מעניין נוסף תארח נס ציונה את הפועל ב"ש.

 

הפועל כפ"ס – קרית אתא

שעה: 19:00

אולם: "היובל" כפ"ס

מפגש מסקרן בין החבורה של ברק דמיציאן שפתחה את העונה בצורה נהדרת ומוליכה את הטבלה בצוותא עם מכבי רעננה, ובשבוע עבר הביסה בחוץ את רמה"ש 51-86. מנגד מגיעה קרית אתא שפתחה את העונה בצליעה עם 3 הפסדים, אבל התאוששה ובשלושת המחזורים האחרונים היא עומדת על רצף של 3 נצחונות, האחרון שבהם בבית על עירוני ר"ג 89-95.

 

מכבי הוד השרון – מכבי רעננה

שעה: 19:30

אולם: עתידים בהוד השרון

מכבי רעננה וברק פלג יגיעו להוד השרון אחרי הפסד הבכורה שלהם העונה, בבית מול מגדל העמק, 77-67, וינסו לפתוח רצף נצחונות חדש. הוד השרון מגיעה למשחק אחרי הפסד בזיסמן להפועל ר"ג/גבעתיים 81-75. זה יהיה מפגש בין שניים מהזרים הטובים בליגה: ברעננה סמי גיבנס המצוין שמנפק עד עכשיו 19.7 נקודות פלוס 9.5 ריבאונדים למשחק. בהוד השרון זהו ורנון טיל שפתח את העונה בעירוני ר"ג והגיע לשרון לפני כחודש. טיל מחזקי במספרים נהדרים – 16.8 נקודות, 8.2 ריבאונדים ו-7 אסיסטים למשחק. להוד השרון גם זר שני מצוין – סטורם וורן שמחזיק ממוצע של 22.3 נקודות למשחק.

 

נס ציונה – הפועל ב"ש

שעה: 19:00

אולם: לב המושבה, נס ציונה

שידור ישיר בספורט 5+

משחק סופר מסקרן בין שתי קבוצות שרואות את עצמן מועמדות ללכת עד הסוף. נס ציונה, שסומנה כעולה ודאית, חווה פתיחת עונה חלשה מאוד, וראשון לשלם את המחיר ל-3 הפסדים – האחרון בשבוע שעבר מול גליל עליון 68-67 – הוא המאמן רועי חגאי. במקומו חזר לקווים של נס ציונה נדב זילברשטיין, מנהל מחלקת הנוער של המועדון, שפוטר במהלך העונה שעברה אחרי שנים שבהן אימן את הקבוצה בהצלחה. ב"ש ספגה הפסד שני העונה בשבוע שעבר, בבית מול עפולה, 84-68, והחבורה של יניב בורגר תנסה לשבש את הבכורה המחודשת של נדב זילברשטיין.

 

עירוני ר"ג – גליל עליון

שעה: 19:00

אולם: זיסמן, ר"ג

המארחת מגיעה למשחק אחרי פתיחת עונה חלשה מאוד כשהיא במקום האחרון בטבלה עם מאזן של ניצחון אחד ו-5 הפסדים, האחרון שבהם בשבוע שעבר בקרית אתא, 95-89. מנגד תגיע גליל עליון עם רוח גבית לאחר שצברה ניצחון שני העונה, בבית על נס ציונה. שימו לב למפגש בין איוון אסקה שמוליך את הליגה עם 25.2 נקודות למשחק, לבין ג'רמיין ג'ורדן המצוין במחזיק בממוצע של דאבל דאבל – 18.8 נקודות ו-12.4 ריבאונדים.

 

מגדל העמק – א.ס. רמה"ש

שעה: 19:30

אולם: ביה"ס יערת העמק, מגדל העמק

המארחים מגיעים למשחק אחרי ניצחון חוץ מפתיע מאוד על המוליכה, מכבי רעננה, 67-77, שהעלה אותם למאזן של 3-3. מנגד, הקבוצה של גיא קנטור הובסה בביתה על ידי הפועל כפ"ס 86-51 וגם לה מאז זהה של 3 נצחונות ו-3 הפסדים.

 

הפועל עפולה – מכבי רחובות

שעה: 19:30

אולם: היכל הספורט העירוני עפולה

מפגש בין שתיים מהקבוצות הפחות צפויות בליגה. המארחים השיגו נצחונות גדולים השנה – האחרון שבהם במחזור ה-6 בחוץ על הפועל ב"ש 68-84, לצד הפסדים לא מחויבים, ועם מאזן של 3-3. רחובות מגיעה לעפולה אחרי ניצחון בדו קרב העולות על הפועל חיפה, 80-93, במאזן של 4-2.

 

הפועל חיפה – הפועל ר"ג/גבעתיים

שעה: 20:00

אולם: רוממה, חיפה

עוד מפגש בין שתי קבוצות עם מאזן זהה – 3-3. האדומים אחרי הפסד ברחובות, ועם שני זרים מצוינים ג'רון בורואס (23.8 נקודות למשחק) ודייויד הוארטס (22.8 נקודות למשחק). ר"ג/גבעתיים ניצחה את הוד השרון, ובשורותיה משחק הישראלי הבולט בליגה עד עכשיו – יניב סולומון – המוליך את טבלת הקלעים הישראלים עם 19.2 פלוס 7 ריבאונדים למשחק.