מקל: "אמרתי לפניני לפני המשחק שאנחנו לא יוצאים מכאן בלי הגביע"

גל מקל: "אושר גדול. כשאתה במועדון הזה יש הרבה תקופות לא נעימות וחייבים להנות מכל דבר קטן. האמנו, אמרתי לגיא פניני לפני המשחק שאנחנו לא יוצאים מהמשחק הזה בלי גביע. גם במחצית האמנו שאפשר לזכות, בסוף הייתה הגנה של נינג'ות. מה שהיה שונה מהמשחקים האחרונים זה לחימה, הקרבה. הוצאנו את הציפורניים והחרבות, אני גאה במה שעשינו. הפועל ירושלים קבוצה מצוינת, היום זה היינו אנחנו ואני שמח על זה. קבוצה גדולה יודעת לשמוח מהדברים הקטנים כמו תחרות קליעות באימון, אם לא נשמח עכשיו אז מתי כן?".

יוגב אוחיון: "ברבע הרביעי עם ההרכב שעלינו, דיברנו גל ואני ואמרנו שלא יוצאים בלי גביע. היו פה הרבה דברים מעבר לכדורסל. היו רגעים גדולים של דווין ושל גל, ואני שמח ששיחקנו כמו שצריך בדקות שבהן היינו צריכים".

דווין סמית: "הרגשתי טוב, לא הייתי אמור לשחק בשלב מסוים. אבל הייתי בר מזל לעזור לקבוצה הלילה. זה הרגיש נהדר. אני מלא מוטיבציה, לא אכפת לי מה אנשים כותבים או אומרים. החבר'ה האלה יודעים מה אני צריך לעשות וכשאני מוערך על ידי הבוסים, המאמנים והחברים לקבוצה, זה מה שחשוב. בגלל זה אנחנו משחקים כדורסל, בשביל לנצח. אנחנו אוהבים אליפויות וגביעים. בגלל זה אנחנו במכבי תל אביב ובגלל זה אני פה. אני כבר עם גביע שישי בשש שנים, וזו הייתה המטרה שלי בתחילת העונה. אני שמח שעמדנו בזה".

 

סימונה פיאניג'אני: "ידענו שיש לנו הרבה בעיות, כולם ראו שדייסון בקושי הלך בסיום. גם המצב של בר וטרנס    לא היה טוב. ידענו שלמכבי יש רוטציה עם שחקנים רעננים יותר, בהם הם לא השתמשו הרבה למשך העונה. איבדנו את המומנטום במחצית השנייה, החטאנו זריקות קלות, האנרגיה היתה רעה, שכחנו להיכנס פנימה, איבדנו כדורים. אני כל כך גאה בשחקנים שהגיעו לכאן, בהתחשב בכל מה שקרה. אנחנו לא מרוצים אבל זה צעד ראשון עבור קבוצה חדשה, להגיע לשלבי ההכרעה. בשבוע הבא יש לנו שלושה משחקים שאני לא יודע איך נצליח לשחק".