נבחרת העתודה הוגרלה לבית ב' עם סרביה, איטליה ואוקראינה באליפות שתתקיים בקיץ בישראל

הגרלת אליפות אירופה לנבחרות צעירות התקיימה היום בבלגרד, ביניהן גם הגרלת אליפות אירופה לנבחרות עתודה U20, אשר תתקיים לראשונה בתל אביב, ב-13-21 באוגוסט 2019.

בהגרלה נקבע כי נבחרת ישראל, אלופת אירופה, תשובץ בבית B ביחד עם סרביה, איטליה ואוקראינה. המשחק הראשון יהיה ב-13 באוגוסט בהיכל קבוצת שלמה, והיריבה תהיה אוקראינה.

הבית מולו יצטלב הבית הישראלי יהיה בית A שכולל את צרפת, טורקיה, בריטניה ומונטנגרו.

מאמן נבחרת העתודה אריאל בית הלחמי אמר לאחר ההגרלה: "זו אליפות אירופה דרג א' וכבוד גדול מכך שזה יקרה בישראל וכולנו מתרגשים לקראת זה. כמו לכל אליפות, נגיע מוכנים כדי לייצג את המדינה בכבוד. נגיע מוכנים לכל משחק ומשחק בהתאם ונרצה לעשות את הטוב ביותר שלנו".

במקביל להגרלה של אליפות אירופה לעתודה נערכו גם ההגרלות של אליפויות אירופה האחרות לנבחרות צעירות.

נבחרת הנוער של ישראל (U18), שתשחק באליפות אירופה דרג ב' באורדאה, רומניה בין ה26 ליולי עד ה-4 באוגוסט 2019 הוגרלה לבית C יחד עם בוסניה, לוקסמבורג, צ'כיה, רומניה ואיסלנד. שתי הראשונות בבית יעלו לרבע הגמר.

נבחרת הקדטים של ישראל (U16), שתשחק באליפות אירופה דרג א' באודינה, איטליה ב9-17 באוגוסט הוגרלה לבית B יחד עם ספרד, מקדוניה ולטביה.

נבחרת העתודה נשים של ישראל (U20), שתשחק באליפות אירופה דרג ב' בין ה-3 ל-11 באוגוסט במיקום שטרם נקבע, הוגרלה לבית A יחד עם קרואטיה, איסלנד וקוסובו. שתי הראשונות יעפילו לרבע הגמר.

נבחרת הנערות של ישראל (U18), שתשחק באליפות אירופה דרג א' ב-4 עד ה-16 ביולי במיקום שטרם נקבע, הוגרלה לבית C יחד עם צרפת, ספרד וצ'כיה.

נבחרת הקדטיות של ישראל (U16), שתשחק באליפות אירופה דרג ב' בסופיה, בולגריה, בתאריכים 15-24 באוגוסט, הוגרלה לבית C יחד עם קרואטיה, סלובקיה, נורבגיה, שוויץ וקוסובו.

טל נתן המנהל המקצועי של נבחרות ישראל נשים אמר: "נבחרות ישראל נשים יגיעו לכל משחק כדי לנצח ולהתקדם. יש לנו הרבה שחקניות מוכשרות בנבחרות הצעירות ואליפות אירופה בכל דרג זאת במה מצוינת לחשוף אותן לקראת העתיד. איגוד הכדורסל יעשה את ההכנה הטובה ביותר לקראת הקיץ. בהצלחה לכולם".