נבחרת ישראל יוצאת לטורניר הכנה משולש בו תפגוש את רוסיה ופולין

נבחרת ישראל תצא מחר לסנט פטרסבורג כדי להשתתף בטורניר משולש עם רוסיה ופולין בחלק המרכזי של ההכנות שלה לקראת צמד המשחקים נגד נגד גאורגיה וגרמניה במסגרת השלב השני של מוקדמות גביע העולם. זו השנה השנייה שהנבחרת משתתפת בטורניר ע"ש אלכסנדר בלוב והיא מחזיקת הטורניר מהשנה שעברה אז ניצחה את פינלנד ורוסיה ערב יורובאסקט 2017.
ביום חמישי בשעה 19:30 (שידור בספורט 5) תפגוש הנבחרת את רוסיה וביום שישי בשעה 17:00 את פולין. בדומה לישראל, לשתי הנבחרות מאזן 3-3 בשלב השני של מוקדמות גביע העולם, אבל לשתיהן המאזן הזה מספיק כרגע למקום שלישי בבית שלהן ולעמדת זינוק טובה לעלייה לאליפות, בעוד ישראל מדורגת רביעית בבית אחרי סרביה עם 2-4.
רוסיה תגיע למשחק עם הכוכב הגדול של הכדורסל הרוסי, השחקן היקר באירופה ומלך הסלים של היורוליג אלכסיי שבד. בסגל של סרגיי בזארביץ' נמצאים גם הותיקים ניקיטה קורבנוב, ויטאלי פרידזון ודימיטרי חוסטוב, יחד עם הכישרונות של סרגיי קראסב והאחים דימיטרי ומיכאיל קולגין.
לסגל של נבחרת פולין חזר מצ'אי לאמפה הותיק, נמצא בו המתאזרח המצוין איי.ג'יי סלאוטר מוילרבאן, הענק פרזמיסטאו קארנובסקי (2.16) שחתם באנדורה הספרדית וארון סל צרפתי ממוצא פולני שמשחק במונקו.

במקביל נמשכות ההכנות לקראת המשחק נגד גאורגיה בארץ ביום חמישי הבא בהיכל מנורה מבטחים. מי שיגיע להיכל יוכל להצטלם עם שחקני נבחרת העתודה אלופת אירופה והגביע בו זכו ובסיום הרבע הראשון יתקיים לכבודם טקס הוקרה מיוחד. האיגוד יארח במשחק את כל הנבחרות הצעירות שהשתתפו הקיץ באליפויות אירופה. במשחק הזה ייפתח רק החלק התחתון של היכל מנורה מבטחים ומ-5,400 הכרטיסים שהופצו למשחק נותרו כ-1,200.