נבחרת ישראל נגד פינלנד ורוסיה בלי כספי; נבחרת הנוער פוגשת דנמרק ברבע הגמר; נבחרת הנערות מול נורבגיה

במהלך הסופ"ש הקרוב ישחקו 3 מהנבחרות הישראליות, ואתם מוזמנים לעקוב אחריהן מקרוב. נבחרת ישראל יצאה לסנט פטרסבורג שם תתמודד מחר מול פינלנד וביום ראשון נגד רוסיה. עמרי כספי קפטן נבחרת ישראל לא יצא איתה ויחמיץ את שני המשחקים. כספי סובל מכאבים במפשעה ואחרי התייעצות של הצוות הרפואי והמקצועי של הנבחרת, אחרי שנבדק אמש והבוקר ומכיוון שלא סיים את האימון אתמול הוחלט להשאירו בארץ להמשך טיפולים.

הנוער ברבע גמר אליפות אירופה

בשעה 20:30 תעלה נבחרת הנוער למשחק ההכרעה הראשון שלה באליפות אירופה דרג ב', נגד דנמרק ברבע הגמר. ניצחון יעלה את הנבחרת לחצי הגמר שם תפגוש את המנצחת בין קרואטיה, ככל הנראה הנבחרת החזקה בטורניר להולנד.
בעיקרון 3 הראשונות עולות לדרג א', אבל במידה ולטביה שתארח את האליפות הבאה בקיץ 2018, תרד לדרג ב', אז יעלו רק שתי הראשונות, מה שאומר שעלייה למשחק הגמר חשובה מאוד.

נבחרת הנערות נגד נורבגיה

נבחרת הנערות תפתח היום את השתתפותה באליפות אירופה. במשחק הראשון תתמודד ישראל בהדרכתו של אלי רבי מול נבחרת נורבגיה, ובהמשך הבית המוקדם עם הולנד, גאורגיה, רומניה ושוויץ.

סגל השחקניות: קפטנית שיר תירוש, אופיר קסטן-רז, דור סער, אנה שפובלוב, ניקול מיכאליץ, הדר חדד, תמר אנגל, שיראל ברמן, רעות מסילתי, מאי מלכין, נועה שרביט, שלי סירקיס.