עתודה גברים: ניצחון לנבחרת במשחק הפתיחה מול לטביה 54-90

נבחרת העתודה הישראלית פתחה את אליפות אירופה ברגל ימין לאחר שהביסה את לטביה במשחק הפתיחה 54-90.
הקפטן תמיר בלאט פתח את המשחק בסערה כשקלע את 10 הנקודות הראשונות של הנבחרת, והוליך אותה ליתרון 6-10. יובל זוסמן התעורר גם הוא, והשניים סחבו את הנבחרת ליתרון 16-23 בסוף הרבע הראשון.
זוסמן ובלאט המשיכו לשלוט במתרחש על הפרקט בחצי הראשון, הראשון עם 16 נקודות והשני עם 18 נקודות, ובסיום המחצית הראשונה ישראל ביתרון 32-45.
ברבע השלישי הניפו הלטבים דגל לבן, וישראל המשיכה להעלות את היתרון בהדרגה כשהלטבים נראים חסרי אונים. בסיום הרבע ניצחה ישראל 9-30, ועלתה ליתרון 41-75. הרבע האחרון היה כבר גארבג' טיים, ובסיום 54-90 לנבחרת הישראלית במשחק הפתיחה.
בסגל נמצא רועי נציה שהחליף את עומר כהן בגלל בעיה טכנית ברישום שלו בפיבא. מחר תשחק הנבחרת ב-21:15 מול ליטא.
קלעו לישראל: יובל זוסמן 23, תמיר בלאט 18 נקודות ו-10 אסיסטים, נתנאל ארצי 17, מירון רוינה 8, אריאל נבון 7, דניאל קופרברג 6, טום ספיר 5, מושקוביץ 4, גיל בני 2.

תגובות

יובל זוסמן אמר בסיום הניצחון הראשון של נבחרת העתודה על לטביה: "התחלנו את המשחק מעט מהוססים אבל מהר מאוד נכנסנו לקצב. לקח לנו 3-4 דקות לעבור את ההתרגשות של ההתחלה. באנו מאוד ממושמעים, שיחקנו טוב, שמרנו מעולה ואני חושב שאנחנו מוכנים למשחק מחר".
עוזר המאמן, נתי כהן: "ניצחון חשוב בפתיחת אליפות אירופה. שיחקנו טוב, וידענו לנצל את היתרונות שלנו כדי לברוח. ההפרש תמיד חשוב על מנת שאם יהיה בית משולש יהיה לנו יתרון. אנחנו עם הפנים למשחק קשה מאוד מחר נגד ליטא, מקווים להמשיך את התנופה והמומנטום שאיתם התחלנו".