קטש: "הגיע הזמן שאחרי כל כך הרבה שנים ננצח את יוון"

נבחרת ישראל קיימה הערב מסיבת עיתונאים ערב המשחק החשוב מול נבחרת יוון שיתקיים שיתקיים ביום חמישי בשעה 19:30 בהיכל מנורה מבטחים. במסיבת העיתונאים נטלו חלק יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי, מאמן הנבחרת עודד קטש והקפטן גל מקל.

קטש: "זה משחק קשה ביותר, חשוב לנו לנצח. זו משימה גדולה, אנחנו נחושים ומאמינים ביכולת שלנו לעשות את זה ולנצח. אנחנו בהחלט מאמינים בעצמנו. הגיע הזמן שאחרי כל כך הרבה שנים ננצח את יוון. לאורך השנים היה קשה מאוד מולם, יש להם שילוב של קשיחות והם גם מדינת כדורסל. יש להם מסורת, הם אגרסיביים וגם מנוולים כמונו. הם מאוד חכמים, משם הקושי".

על משחק ההכנה מול אוקראינה אמר קטש: "היה משחק לא טוב שלנו. אני מקווה שהזריקות שלא נכנסו יכנסו בחמישי. אנחנו שווים הרבה יותר מזה, הסטטיסטיקה תתיישר. אני חושש שבגלל שלא נכנסו זריקות ננסה לעשות דברים אחרים שלא מתאימים למידות שלנו".

יו"ר האיגוד עמירם הלוי התייחס לניפויו של אלכס טיוס ואמר: "קבענו מדיניות מזמן. אנחנו רוצים שבנבחרת ישראל ישחקו כאלה שרוצים ומחויבים. מעבר לזה, עובדה שמי שאנחנו רוצים שיהיה נמצא כאן וכל היתר לא מעניין".

הקפטן גל מקל: "אני מאוד שמח לחזור לנבחרת ולהיכל. זה אולם שתמיד נותן לך אווירה של משחק גדול, בטח עם כל הקהל שעומד להגיע. יש לנו זכרונות טובים מהקהל שלנו שהיה פה בקיץ ואנחנו מצפים לראות אולם מלא שידחוף אותנו".