ארצית: הפועל חיפה עם סיבוב מושלם; בת ים ורמלה ראש בראש בפסגה

במשחקי הליגה הארצית שנערכו אמש (ראשון) השיגה מוליכת הצפון הפועל חיפה ניצחון מספר 12 העונה, וסיימה את הסיבוב הראשון במאזן מושלם ו-100 אחוזי הצלחה. במחוז הדרומי אלה הן מכבי בת ים ואליצור רמלה שסיימו את הסיבוב צמודות כתף אל כתף בפסגה עם מאזן זהה – 10 נצחונות והפסד בודד.

צפון

המוליכה הפועל חיפה לא התקשתה לנצח את חוף השרון בחוץ, 84-101. חיפה תהיה חופשיה במחזור האחרון של הסיבוב, ולכן האדומים סיימו את הסיבוב במאזן מושלם עם 12 נצחונות ב-12 משחקים. מאמן חיפה, שקד שוהם: "המשחק לא התעלה לרמה גבוהה. נטלנו את ההבולה מהרגע מהראשון, אבל חוף השרון עם מאמן מצוין וצעירים מוכשרים רדפו אחרינו כל הזמן עד שנגמר להם האוויר. סיימנו סיבוב טוב, המטרה היא להמשיך להשתפר ולהתקדם כהכנה למאני-טיים שזה הפלייאוף".

בשאר המשחקים בצפון עמק יזרעאל השיגה ניצחון 9 העונה כשגברה על לב השרון, 56-92. גם כפר יונה רשמה ניצחון 9 לאחר ניצחון ביתי על נשר, 67-88. הפועל עכו עם ניצחון 8 העונה אחרי שניצחה בחוץ את צפת 69-73. מוצקין גברה על עמק חפר 78-81, ומכבי חדרה גברה על אקדמיית וינגייט 66-95.

דרום

במחוז הדרומי הסתיים הסיבוב הראשון, והמוליכה מכבי בת ים התייצבה על מאזן של 1-10. בת ים גברה במוצ"ש על מכבי שוהם 59-69.

צמודה אליה בראשות הטבלה עם מאזן זהה היא אליצור רמלה שנתקלה בקשיים במשחק מול גבעת שמואל לאחר שהופיעה ללא סטנלי ברנדי הפצוע, אבל הצליחה לנצח בסופו של דבר 59-62. מאמן רמלה, אבי סוכר: "כל השבוע התרכזנו בלרדת על הקרקע אחרי הניצחון על רחובות, אבל לא הצלחנו. זה לא עבד והגענו למשחק שאננים. גבעת שמואל הענישו אותנו על כל טעות ואיבוד, ולקח לנו שלושה רבעים וחצי לחזור לעצמנו ולהיות אליצור רמלה. בסף, כרגיל, הניסיון של קורי קאר עם כמה קליעות חשובות החזיר אותנו למשחק, ואז מהלכים של אלכס ניצחו לנו את המשחק עם הגנה חזקה ומשחק חכם.

"אנחנו יוצאים לפגרה עם טעם טוב ועם הרבה עבודה להמשך. יש מה לתקן ולשפר ואני שמח שנוכל לעשות את זה אחרי ניצחון".

בשאר המשחקים בדרום מעלה אדומים עם ניצחון 6 העונה הביסה את קרית אונו הלא יציבה, 48-78. תל כביר עם הפסד נוסף, ה-10 העונה, הפעם בבית למכבי רחובות, 64-89. הפועל לוד נוצחה בבית על ידי מכבי פ"ת, 82-67.