דור סער: "נשאיר הכל על המגרש תמיד ובמשחק הזה במיוחד"

אתמול בערב, אחרי יום ארוך בדרכים, הגיעה נבחרת הנשים לריגה, ביתה בשבוע הקרוב והיום החלה באימונים לקראת המשחק נגד אירלנד ביום חמישי (18:00, שידור בערוץ הספורט) עם שני אימונים. בנבחרת החליטו להתעלם באופן רשמי לחלוטין מכל ההתבטאויות של האירים לקראת המשחק ולעסוק בהם כמה שפחות. לא מעט שחקניות אמורות לערוך את הופעת הבכורה שלהן בנבחרת, אחת מהן היא דור סער, שהיתה כבר בעבר בסגל, אבל לא קיבלה את ההזדמנות ללבוש את המדים הלאומיים במשחק רשמי. בגיל 24 סער היא אחת הישראליות המובילות בליגה והפעם גם תהיה בסגל למשחק לראשונה.

"תמיד כיף גדול וכבוד גדול לייצג את המדינה, בטח בתקופה שכזו. אני מאוד מתרגשת ומוכנה למשימה. מאז ה-7 באוקטובר החיים של כולנו השתנו ולכן מאז חשוב לייצג את המדינה שלנו בכבוד, להלחם על המגרש ולהראות שאנחנו טובות ויכולות ואני מאמינה שאפשר לעשות את זה".

סער היא כאמור מהמצטיינות בליגה עד כה ורוצה להביא את היכולת שלה גם לנבחרת: "זו סיטואציה שונה, מאמנים אחרים, שחקניות אחרות, שיטה אחרת, אבל בסופו של דבר אני זה אני ואני רוצה לשחק כמו שאני יודעת ואני מכוונת לשם".

כאמור בנבחרת באופן רשמי לא מדברים על האירים וההתנהלות שלהם לאחרונה, אבל לשחקניות קשה להתעלם וסער מספרת: "זה ידוע שהם די אנטישמיים וזה לא סוד ואולי בגלל זה צפוי משחק חזק. אנחנו חייבות להראות שאנחנו יותר טובות מהן ולנצח. אנחנו מדברים על זה בינינו, יודעים שהם לא אוהבים אותנו ונשאיר הכל על המגרש תמיד ובמשחק הזה במיוחד".

מחר לפני אימון הערב, תקיים הנבחרת טקס קצר לציון 4 חודשים מאירוע ה-7.10.