אליצור בריגה נתניה מחזיקת גביע המדינה בליגה הלאומית

אליצור 'בריגה' נתניה היא מחזיקת גביע המדינה בליגה הלאומית לעונת 2023/24. היהלומים גברו על אליצור שומרון 53-71, בעיקר בזכות חצי שני נהדר והגנה טובה לכל אורך המשחק. אילי דולינסקי נבחר לשחקן המצטיין של המשחק עם 20 נקודות.

צילומים: יעל אמסילי

ההתרגשות באה לידי ביטוי בפתיחה כאשר שתי הקבוצות התקשו לייצר נקודות והלוח הראה 2:2 אחרי 4 דקות. הראשונה להתאושש הייתה אליצור שומרון, הרבה בזכות שחר דורון, שקבע 12:13 לקבוצתו, אבל דקות, טובות של דולינסקי שעלה מהספסל הורידו את נתניה ביתרון 13:16 בסיום הרבע.

דולינסקי המשיך להרשים גם בפתיחת הרבע השני, אבל שומרון הצליחה להישאר קרובה בזכות דקות טובות של עידו פליישר. לקראת ההפסקה הצהובים הידקו את ההגנה, ושלשה של בוגוסלבסקי הורידה אותם למחצית ביתרון דו ספרתי – 26:36. הרבע השלישי נפתח בשלשה של אילי דולינסקי אבל עידו פליישר דאג להשאיר את אליצור שומרון במשחק וצימק ל-44:37. אורי כהן הגיב עם נקודות חשובות והלוח הראה 51:44 לנתניה לאחר שלושה רבעים. אילי דולינסקי שוב סיפק נקודות בפתיחת הרבע וזה 55:44. האחרון קבר שלשה ועם חדירה של שוהם גת הלוח הראה 60:48, 6 דקות לסיום. גם פסק זמן של דרור כהן לא בלם את המומנטום של היהלומים שהמשיכו לשמור על היתרון שלהם עד לסיום בדרך לגביע.