ארצית, מחזור 4: קרב צמרת בדרום – בת ים מארחת את רחובות

 

משחקי המחזור ה-4 בארצית יתקיימו הערב, ובמוקד מפגש סופר מסקרן במחוז הדרומי בין מכבי בת ים הבלתי המנוצחת לבין מכבי רחובות שסומנה כמועמדת מרכזית לעלייה. בצפון ינסו הפועל חיפה ובית"ר כפר יונה לרשום ניצחון רביעי העונה. במשחק אחד שנערך ביום שישי במחוז הדרומי רשמה חבל איילות ניצחון ראשון העונה כשגברה על תל כביר 70-103.

 

צפון

עד כה לא נתקלה הפועל חיפה ביריבות שעשו לה יותר מדי חיים קשים, ועמק חפר מקווים להיות הקבוצה שתנחיל הפסד ראשון לאדומים של שקד שוהם. חיפה מצידה קוצה להמשיך במסע שלה אל הכרטיס ללאומית.

הקבוצה המפתיעה של הליגה עד כה, בית"ר כפר יונה של דן ג'י, תצא למשחק מול קרית מוצקין, כאשר המארחים ירצו לרשון ניצחון שני העונה, ואילו הקבוצה מהשרון תרצה לסגור ניצחון רביעי העונה.

בשאר המשחקים עמק יזרעאל תארח את חוף השרון, לב השרון תארח את מכבי חדרה ותנסה לרשום ניצחון ראשון העונה, כוכב יאיר תארח את מ.ס. צפת שנוצחה לראשונה במחזור הקודם ובדרבי הצפוני תארח נשר את הפועל עכו.

 

דרום

במוקד המחזור הרביעי יעמוד המפגש בו תארח מכבי בת ים של דרור בריגר את מכבי רחובות של נועם אורן. משחק בין שתיים מהקבוצות החזקות בליגה, כאשר המארחת שואפת לשמור על מאזן נקי מהפסדים והאורחת שכבר נוצחה העונה במפתיע המחזור הפתיחה בביתה מול קרית אונו, תרצה להוכיח שזו הייתה מעידה חד פעמית ושהיא אכן מתכוונת ללכת עד הסוף השנה.

אליצור רמלה, גם היא עם מאזן מושלם כמו בת ים (ומשחק חסר מול איילות שייערך ב-11 לנובמבר), תשאף להמשיך את אותה מגמה כשתארח את השכנה, הפועל לוד. הלודאים שלא הצליחו לתת פייט לרחובות במחזור הקודם, ינסו להפתיע את החבורה הרמלאית של סטנלי ברנדי וקורי קאר.

בשאר המשחקים מכבי פ"ת תארח את באר טוביה, מכבי שוהם תארח את מעלה אדומים ואליצור גבעת שמואל תארח את קרית אונו.