בית הלחמי: "נכשלנו בקליעה בהתקפה ובסגירה ההגנתית על הקלעים וכמובן בריבאונד"

מאמן הנבחרת אריאל בית הלחמי היה מאוכזב מהמשחק של הנבחרת: "אני רוצה לברך את נבחרת סלובניה, הם שיחקו מצוין והם ניצחו בצדק. נכשלנו בהתקפה עם האחוזים משלוש, החטאנו המון זריקות חופשיות, שחקנים שבד"כ קולעים לא קלעו ואני לא יכול לבוא בטענות. הגנתית לא עשינו את העבודה כמו שצריך, איפשרנו הרבה סלים קלים, איחרנו בסגירה לקלעים וכמובן בריבאונד ההגנה. שמרנו לא רע במחצית הראשונה אבל לא היינו מספיק אקטיבים, נפלנו באחד על אחד. אנחנו מסתכלים קדימה, אני מאחל לשחקנים לסיים את העונה שלהם בריאים וניפגש בהמשך הדרך. יכולנו היום לקחת את המשחק הזה, התחלנו טוב ואני לא יכול להיות מרוצה, הורדנו את ההפרש שזה חשוב. חבל על המשחק הזה".

על האירועים החריגים וההפגנה מאחורי הספסל של הנבחרת אמר המאמן: "באנו לשחק כדורסל ואנחנו מודים לסלובנים על האירוח ועל האבטחה, מה שקורה מאחורי הספסל שלנו זה לא בשליטתנו ולא נתייחס לזה. אנחנו עם גאה ואנחנו נופיע בכל מקום ונעשה הכל בשביל המדינה שלנו ולייצג בכבוד ולגרום לגאווה לכל מי שרואה אותנו".

יפתח זיו: "ידענו שאנחנו מתמודדים מול נבחרת מצוינת אבל ניסינו להילחם, אנחנו מאוכזבים מהתוצאה. אנחנו לובשים את הגופיה הזו בגאווה ועושים את כל מה שאנחנו יכולים".

תומר גינת: "המספרים שלנו לשלוש ומהקו מדברים בפני עצמם, ועדיין הפסדנו חד ספרתי. איפשרנו להם 13 ריבאונד התקפה כבר במחצית הראשונה ופרפליץ' עשה סלים גדולים, יכולנו לעשות עבודה טובה יותר מולו. זה מאכזב אבל נלחמנו, נשארנו מאוחדים. חבל על ההפסד הזה אבל ניפגש בנובמבר לעוד חלון, נבוא חזקים ונעשה את העבודה. ידענו שזה יהיה משחק קשה, לא שיחקנו מספיק טוב בשביל לנצח אותם פה. נלמד מזה ונראה טוב יותר במשחקים הבאים".