גודס: "הניצחון הזה מראה על המון אופי"

הפועל חולון צלחה אתמול (ראשון) משוכה לא פשוטה ועלתה לחצי גמר גביע המדינה מגדל, אחרי שהשיגה 79:85 קשה בבית על הפועל חיפה. הקבוצה של גיא גודס מחקה פיגור של 17 נקודות ונזקקה לשתי הארכות כדי להכניע את היריבה העיקשת מהכרמל, אצלה הצטיין קאדים אלן עם 24 נקודות. בשורות המקומיים היה זה ג'ו רגלנד שהוליך את הקלעים עם 22, כאשר כריס ג'ונסון, אדם סמית' ופרדי בורדיון סייעו לו עם 11 כל אחד בדרך לניצחון הקשה והמתוק.

"בשנים האחרונות היו לי הרבה משחקי נוקאאוט ולשמחתי האחוזים טובים, שמחתי שהיום לא קלקלו את זה", אמר גודס אחרי הניצחון. "היינו בפיגור גדול וידענו לחזור, פרדי בורדיון ששיחק מעט בטורקיה נתן היום סלי קלאץ' ומהלכי הגנה. כנ"ל אדם סמית' שניסיתי לשמור עליו כי יש לו מתיחה במפשעה, אבל היינו צריכים להשתמש בו. לא היה פשוט, הוצאנו המון אנרגיה, אבל הגענו לחצי הגמר ועכשיו הפנים ליום רביעי".

המאמן התייחס לחזרה מפיגור גדול: "זה מראה על המון אופי, וגם יכולת. אמרתי שבהתחלה לא יהיה כדורסל מושלם, אנחנו צריכים לעשות דברים יותר טוב. אנחנו קצת מבולבלים וזורקים הרבה התקפות לפח. לשמחתי אנחנו בינתיים מנצחים, אז אני קונה את זה".

פרדי בורדיון אמר לאחר המשחק: "סיפקנו מאמץ ברבע האחרון ובשתי ההארכות, אנחנו צריכים להיות אגרסיביים כדי לנצח משחקים. אנחנו צריכים עוד אחד. אין תשישות, אנחנו לא מתאמנים, זה מה שקורה כשמשחקים פעמיים-שלוש בשבוע. קודם כל אני עצוב כי כשמחליפים מאמן זה אומר שאתה לא עשית עבודה טובה, אבל אני גם שמח להיות שוב עם גיא, כי הוא עבד איתי ויודע מה אני יכול לעשות, ואני חייב להיות יותר טוב. אני צריך להתפקס יותר על עצמי כדי למצוא את הדרך להיות שמח. הוא קבע חוקים בהגנה ובהתקפה, כשיש מאמן חדש כל שחקן רוצה להראות שהוא טוב".

“הניצחון על הפועל חיפה הוא ניצחון גדול בגביע”, הוסיף בורדיון וסיכם: “אני חושב שיום רביעי יהיה המפתח של העונה. הקבוצה לא עקבית, כלומר משחק אחד יכול להיות מדהים ושלושה אחר כך בולשיט, וככה זה גם במהלך המשחק. יש לנו רבע אחד מדהים ואחר כך ההפך ואנחנו צריכים להיות עקביים כי גם אני ככה, היו לי שניים שלושה משחקים שלא הייתי בקצב וכך גם העונה שלנו. אני חושב שאנחנו צריכים להיות עקביים וברגע שנהיה עקביים הכל יהיה בסדר, כי נוכל לשמור על יכולת אחידה. כרגע אנחנו יכולים לשחק רבע אחד טוב או חמש שש דקות טובות ואחר כך ארבע-שש דקות רצופות שכלום לא הולך, וזו הבעיה שלנו ואנחנו צריכים לפתור את זה״.

אלעד חסין, מאמן הפועל חיפה: "היה משחק טוב מבחינת הקהל והצופים בבית. היה לנו את הכדור האחרון כדי לנצח את המשחק וקיבלנו סל מיותר בירידה להגנה כשהובלנו ב-2. זה משחק של ניסיון, היתרון של חולון בדברים הקטנים. אנחנו צריכים ללמוד מזה, חוויה מלמדת ומתסכלת. השחקנים היו גמורים מהרגליים".

חסין התייחס לאיבוד היתרון 29:46: "חולון העלתה רמה באגרסיביות. החטאנו ליי-אפים, הם קלעו שלשות גדולות. בסוף שחקנים מכריעים משחקים. אני גאה בשחקנים שלי, שיחקנו כדורסל יוצא מהכלל והובלנו ב-17 הפרש. צריך ללמוד איך לתפקד תחת לחץ ולראות את זה, נצטרך להתאושש. אין הרבה זמן עד למשחק הבא".