הושלמה תמונת רבע הגמר: ירושלים, חולון, ב"ש/דימונה, נס ציונה וקרית אתא העפילו. צפו בתקצירים

הערב הושלמה תמונת רבע גמר גביע המדינה מגדל אחרי שחמישה משחקים במסגרת הסיבוב המוקדם הסתיימו.

אלו תוצאות משחקי הסיבוב המוקדם:

זו תמונת משחקי רבע הגמר:

באולם היובל בהרצליה קיבלנו את המשחק הצמוד של הערב, בני הרצליה והפועל ב"ש/דימונה היו אחראיות לדרמה גדולה בסופה הפועל ב"ש/דימונה, שהובילה לאורך רוב המחצית השניה, הצליחה לשמור על היתרון ולנצח 90-94. מייק לואיס בלט עם 25 נקודות בצד המנצח, בורדיון קלע 23 להרצליה שהודחה.

לסטטיסטיקה מלאה לחצו כאן

בקרית אתא הקבוצה המקומית פתחה מצוין את משחק הגביע שלה מול הפועל אילת, הובילה לאורך כל המשחק וסיימה בניצחון הכי חד צדדי של הערב 61-80, אמין סטיבנס הצטיין עם 17 נקודות לקרית אתא, אלייז'ה סטיוארט קלע 26 נקודות לאילת.

לסטטיסטיקה מלאה לחצו כאן

בלב המושבה עירוני נס ציונה נתקלה במשוכה לא פשוטה כשהפועל עפולה פתחה את המשחק נהדר וכפתה משחק צמוד עם סקור גבוה, כשכבר במחצית הקבוצות היו בשיוויון 46-46. במחצית השניה איתי שגב היה מצוין ועזר לנס ציונה לפתוח יתרון שהספיק לה בשביל הניצחון 79-88. איתי שגב סיים עם 16 נקודות ו-13 ריבאונדים.

לסטטיסטיקה מלאה לחצו כאן

בהיכל הטוטו בחולון, הקבוצה המקומית לא התקשתה ברוב שלבי המשחק מול הפועל חיפה. היא הובילה כמעט לאורך כל המשחק ולמרות התעוררות של הקבוצה של גיא גודס בין הרבע השני לשלישי, היו שם סמית', דאוסון וקרופורד שדאגו להגדיל את הפער עד הסיום עם ניצחון 73-90. קרופורד קלע 14 נקודות ודאוסון 13.

לסטטיסטיקה מלאה לחצו כאן

צילומים: עודד קרני

בארנה בירושלים הפועל גליל עליון רצה 0-16 במהלך הרבע הראשון ונטלה את ההובלה לאורך כל המחצית הראשונה. במחצית השניה ג'יימס פלדין נפצע, גליל עליון התקשתה בהתקפה והפועל ירושלים שיחקה הרבה יותר טוב כדי לבצע מהפך, לעלות ליתרון דו ספרתי ולסגור עניין ברבע האחרון עם ניצחון 69-89. ספידי סמית' בלט עם 17 נקודות.

לסטטיסטיקה מלאה לחצו כאן

צילומים: דני מרון