הערב בליגת אתנה ווינר לנשים: מכבי אשדוד מול אליצור רמלה במחזור ה-9

משחקי ההשלמה של המחזור ה-9 בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל יערכו הערב (חמישי, 4.3). המשחקים: מכבי בן בנות אשדוד – אליצור נווה דוד רמלה; אליצור לייקה חולון – מכבי רעננה; הפועל בני פ"ת – מכבי הפניקס חיפה; מכבי עירוני רמת גן – בנות הרצליה; הפועל ראשל"צ – א.ס רמת השרון. שעה ראשית 19:00.

מכבי בן בנות אשדוד – אליצור נווה דוד רמלה

לראשונה העונה, במסגרת הליגה הסדירה, ייערך הקלאסיקו של כדורסל הנשים בישראל שיפגיש בין השנייה בטבלה, מכבי בן בנות אשדוד, עם מאזן של 10 ניצחונות ו-4 הפסדים עד כה לבין מוליכת הטבלה, אליצור נווה דוד רמלה, שעד כה רשמה 13 ניצחונות ליגה מול הפסד בודד.

שימו לב שמפגש הליגה הראשון בין שתי הקבוצות יהיה מנה ראשונה לקראת חצי גמר גביע המדינה לנשים, שיפגיש בין הקבוצות בדיוק בעוד 4 ימים, ביום שני, 8.3.2021, באולם הכדורסל ביבנה (19:30).

אליצור לייקה חולון – מכבי רעננה

אחרי הפסד הליגה מול אליצור נווה דוד רמלה 75:61 תרצה הקבוצה של המאמן רועי אייזנברג לעבור בשלום את המשחק מול סוגרת הטבלה, מכבי רעננה, במיוחד כשהיא יודעת שבעוד 4 ימים מחכה לה מכבי עירוני רמת גן, בחצי גמר גביע המדינה. 

חולון עם צ'לסי הופקינס, שיי קלי, סקויה הולמס, דניאל רבר ושי דורון עדיפה על רעננה שעד כה שיחקה עם שתי זרות בלבד – קיילה דיוויס הנהדרת וג'וינר הולמס.

הפועל בני פ"ת – מכבי הפניקס חיפה

שתי הקבוצות מגיעות למשחק אחרי שספגו הפסדים ביתיים כואבים במחזור האחרון אבל בשתי הקבוצות משחקות זרות נהדרות. את פתח תקווה מובילה ג'וסלין ווילובי עם ממוצעים של 23.4 נקודות, 10.5 ריבאונדים ו-1.2 חטיפות למשחק. את חיפה מובילה פיונדה פיצג'ראלד שבמשחק האחרון מול בנות הרצליה קלעה 37 נקודות ומציגה ממוצעים של 19.4 נקודות, 4.4 אסיסטים ו-2.5 חטיפות למשחק.

מכבי עירוני רמת גן – בנות הרצליה

מפגש מרתק בין שתי קבוצות המדורגות כרגע במקומות ה-5 וה-6 בטבלה ושוות הרבה יותר. רמת גן עם 7 הפסדי ליגה עד כה, תרצה לעבור בשלום את המשחק מול הרצליה, במיוחד נוכח העובדה שביום שני הקרוב, מחכה לה אליצור לייקה חולון, בחצי גמר גביע המדינה.

הרצליה, עם שתיים מהזרות הטובות ביותר בליגה, מרינה מייברי ו-ויקטוריה מקוליי, תרצה לנצח כדי להוכיח שהיא אכן מסוגלת להרבה יותר העונה.

הפועל ראשל"צ – א.ס רמת השרון

המפגש הזה בין שתי הקבוצות עשוי להתפתח לאחד מהמשחקים המעניינים ביותר מדוע? כיוון שלראשון לציון יש את צ'לסי נלסון המצויינת ואת הרכש החדש סידני וייז ולצידן את הישראליות הנהדרות עדן ציפל, גילי אייזנר והילה קארש.

מאידך, לרמת השרון יש את הכוכבת הגדולה, קריסטל ברדפורד, שחזרה לליגה  ומחויבת להישגים ולצידה את ג'ני סימס, אליאנה קואוטס, מרים חנון ודניאל קארש, המשלימות סגל מצוין.