חלון נובמבר: הגברים בולנסיה, הנשים ככל הנראה ביוון

משחקי נבחרת ישראל במוקדמות אליפות אירופה 2022, בחלון חודש נובמבר, יתקיימו בבועה ולנסיה. הנבחרת שלנו תפגוש ביום שישי ה-27.11 את נבחרת ספרד אלופת העולם וכעבור שלושה ימים את פולין.
פיב"א בחרה את ולנסיה, אחרי שספרד הייתה היחידה בבית שלנו שכולל גם את רומניה, שהגישה את מועמדותה לארח משחקים בחלון הנוכחי וגם בשל העובדה שבולנסיה התקיימו משחקי סיום העונה הקודמת בספרד ובהצלחה גדולה.
לקראת החלון הבא, שיתקיים בחודש פברואר ואיגוד הכדורסל הגיש בקשה לארח אותם בארץ כששוב הספרדים הגישו את מועמדותם, הפעם בעיר מלאגה, שם גל מקל משחק.
הנבחרת תצא לולנסיה ביום שני ה-23.11 ותקיים בעיר את כל אימוניה וכאמור את המשחקים נגד ספרד ופולין, כשארבע הנבחרות ישהו במלון אחד ממנו היציאה והכניסה תהיה לאימונים ומשחקים בלבד.
כזכור בחלון הראשון, שהתקיים בחודש פברואר, הנבחרת ניצחה פעמיים, את פולין בחוץ ואת רומניה בבית.
בועות נוספות יתקיימו בטאלין בירת אסטוניה, וילנה בירת ליטא, איסטנבול טורקיה, אספו פינלנד, לובליאנה סלובניה, סרייבו בירת בוסניה ופו בצרפת.
לגבי נבחרת הנשים, מכיוון שישראל, שבדיה ומונטנגרו לא הגישו בקשה לארח את המשחקים, הם יתקיימו ככל הנראה בהרקליון, שם יתקיים גם בית נוסף אותו יוון מארחת.
בינתיים נקבע סגל הנבחרת לקראת החלון הזה. הסגל ייתכנס ב-25.10 ויהיו בו 14 שחקניות: עדן רוטברג, דניאל רבר, טל לב, גילי אייזנר, דניאל קרש, מרים חנון, צליל וטורי, שהד עבוד, אלכס כהן, מאי דיין, ליעד אורבך, עדן ציפל, שירה חגג, איימי רינת.