לאומית: חבל מודיעין ניצחה במוצקין, ניצחון לנתניה על עירוני ר"ג

שני משחקים נערכו היום במסגרת הליגה הלאומית בכדורסל, אליצור נתניה ניצחה בביתה את עירוני ר"ג, חבל מודיעין מהצמרת גברה על מכבי קרית מוצקין מהתחתית.

מאת: ניב שמולי
צילום: אברהם אליעזר פורקוש

מכבי קרית מוצקין – הפועל 'מגה אור' חבל מודיעין 92:74

במשחק שני רבעים וחצי זה היה צמוד, אלא שלקראת סוף הרבע השלישי האורחת הצליחה לברוח וברבע האחרון השאירה את הביתיים על 11 נקודות בלבד בדרך לניצחון שני ברצף. לייס דאן היה בלתי ניתן לעצירה עם 36 נקודות ו-6 שלשות. כריס אוטול פתח טוב את המשחק, אך בצד השני שלשות של אריאל נבון ולייס דאן קבעו 19:20 למקומיים לאחר הרבע הראשון.

ברבע השני לייס דאן תפר שתי שלשות ברצף ועם שלשה נוספת של עידן רג'אן הלוח הראה 34:24 להפועל חבל מודיעין. ראשד מאדן הגיב עם חדירה ושלשות של גיא עלוש, שלו לוגשי וראשד קבעו 45:42 בלבד במחצית להפועל חבל מודיעין. שלו לוגשי פתח את הרבע השלישי עם שלשה נוספת שקבעה 50:50. מנגד, לייס דאן הגיב בשלשה וסטורם וורן דרס כל מי שבדרך עם דאנק אדיר.

לייס דאן המשיך לעשות ככל העולה על רוחו ויחד עם דניאל דנינו ושלשה של סטורם וורן הרבע השלישי נגמר ב-75:63. ברבע האחרון הפועל חבל מודיעין לא הביטה לאחור והבטיחה ניצחון יקר מבחינתה שמקבע את מעמדה בצמרת הגבוהה.

הרבו למכבי קרית מוצקין: ראשד מאדן 18 נק', שלו לוגשי ודנאל כוזהינוף (7 אסיסטים) 16 נק' כ"א.
הרבו לחבל מודיעין: לייס דאן 36 נק', דניאל דנינו 18 נק', סטורם וורן 17 נק'.

אליצור 'קוסמוס נדל"ן' נתניה – מכבי עירוני ר"ג 78:85

איתי מושקוביץ עם שיא קריירה של 28 נקודות העניק לאליצור 'קוסמוס נדל"ן' נתניה ניצחון ביתי מרשים על מכבי עירוני ר"ג. הקבוצה של אורי קוקיה, שאיבדה 16 כדורים, חזרה לפרקט אחרי למעלה משבועיים, אך ברבע השלישי לא הצליחה לעצור את היהלומים שקלעו 30 נקודות והחזיקו בתרון עד לסיום המשחק. סל רדף סל ברבע הראשון שנגמר ב-20:21 לביתיים.

שגיא זילברשלג פתח את הרבע השני עם שלשה ולאחר מכן איתי מושקוביץ מצא את הדרך לטבעת וקבע 23:29. רועי פריצקי הגדיל את היתרון, מנגד רוברט רוטבארט קלע 6 נקודות ברתף וקיזז ל-29:33. גם עמית אהרוני קלע שלשה, אלא שנקודות מהקו של האורחים העניקו להם יתרון במחצית 43:42. הרבע השלישי נפתח בצורה שקולה – איתי מושקוביץ ושלומי הרוש החליפו שלשות, אך הראשון תפר שלשה נוספת ומכאן הקבוצה של רובן נייברגר ברחה – ברייס וושינגטון סיפק שני מהלכים רצופים של סל ועבירה וביחד עם מושקוביץ הרבע נגמר ב-62:72.

היתרון המקומי נשמר גם בפתיחת הרבע האחרון, כשגם שתי שלשות רצופות של שלומי הרוש לא עשו רושם על המקומיים שהגיבו עם 7 נקודות רצופות ועלו ליתרון 72:85 בדרך לניצחון יקר.

הרבו לאליצור 'קוסמוס נדל"ן' נתניה: איתי מושקוביץ (9 אסיסטים) 28 נק', ברייס וושינגטון (10 ריבאונדים) 23 נק', עבדולאי גויא (10 ריבאונדים) 12 נק', עמית אהרוני (6 אסיסטים) 9 נק'.
הרבו לעירוני ר"ג: שלומי הרוש (6/11 לשלוש) 22 נק', דלוואן גרהאם 16 נק', ריקי טרנט 13 נק'.