מחזור 3: הפועל ירושלים תארח את הפועל חולון, חיפה תצא לנתניה

המחזור נפתח כבר בשבת עם הדרבי התל אביבי שהועבר בשידור ישיר בפייסבוק של האיגוד. מכבי האורחת שלטה במשחק מההתחלה והובילה ברובו ביתרון דו ספרתי גבוה בדרך לניצחון 90:58. משחק מוקדם נוסף נערך אמש (ראשון) שם ע.ל.ה יהוד ניצחה 71:75 את השכנה מכבי נחמן פ"ת אחרי משחק צמוד והפכפך.

מאת: לילך וייס ואילון סלוס

הפועל עזרא ירושלים– הפועל יורם חולון

המשחק המרכזי של המחזור שיועברו בשידור חי בערוץ הספורט. כשקבוצות הבוגרים של שני המועדונים האלו נפגשות – אנחנו צופים משחק חם וטוב, וזה מה שאנחנו מצפים לקבל גם פה. ירושלים מגיעה למשחק אחרי 2 נצחונות וללא הפסדים, אבל היריבה שמולה השבוע היא הרבה יותר חזקה על הנייר מהקבוצות שפגשה עד כה. חולון מנגד עומדת על מאזן של 1-1, עם הפסד ליריבה מהצמרת וניצחון בכורה בשבוע שעבר. שתי קבוצות ברמה די דומה, מעניין יהיה לראות מי תצא מנצחת.

מכבי עומר רחובות – אליצור ברק יבנה

שתי קבוצות שמגיעות למחזור השלישי עם מאזן זהה של ניצחון והפסד, אבל לפחות על הנייר יש כאן פייבוריטית אחת. יבנה מגיעה למשחק במומנטום אחרי ניצחון מרשים בשבוע שעבר על יבנה, כשמחזור לפני זה לא היתה רחוקה מלנצח את ראשל"צ. רחובות ניצחה במחזור הראשון אבל חטפה בשבוע שעבר ממכבי ת"א, ותצטרך לשים את זה מאחוריה ולבוא מפוקסת מאוד למשחק אם היא רוצה לנסות ולאיים על האורחת.

עירוני מ.רוטנשטיין נס ציונה – עוצמה מודיעין

שתי קבוצות שעדיין לא רשמו ניצחון העונה נפגשות ראש בראש – רק אחת מהן תצא מהמשחק הזה עם וי ראשון. מודיעין בשבוע שעברה רשמה הפסד לכתומה אחרת מהשפלה, ראשל"צ, בעוד נס ציונה רשמה הפסד מאכזב ליבנה. למרות זאת, שתי הקבוצות נראו טוב ולא היו רחוקות גם מלסמן וי בשבוע שעבר, כשנפלו בעיקר ברבע האחרון. מי מהן שתצליח להישאר בעניינים ברבע האחרון השבוע קרוב לודאי שתצא עם הניצחון.

הפועל ב"ש – הפועל ברנר

קבוצה נוספת שעדיין לא ניצחה העונה ותנסה לעשות זאת השבוע היא הפועל ברנר, שרשמה שני הפסדים מאכזבים (אחד צמוד יותר, אחד צמוד קצת פחות) במחזורי הפתיחה. השבוע ברנר תצא דרומה, שם היא תפגוש את הפועל ב"ש שפתחה נהדר את העונה עם ניצחון ביתי ובשבוע שעבר הפסידה ליריבה עדיפה עליה. שתי קבוצות אמורות להיות ברמה דומה, לב"ש עומדות כמה נקודות בזכות האולם הביתי, אבל ברנר לבטח תבוא לתת לה פייט.

א.ס.רמת השרון עלומים – מכבי עמיחי חדרה

חדרה מגיעה אחרי הפסד כואב לאחר הארכה, אך הרשימה מאוד במחזורים הראשונים. חדרה בראשות טל צוויפלר, אגם מיוחס, מעיין רז ואיתי אריה תרצה לקבל יותר מהשחקנים האחרים והיא פייבוריטית במשחק. מנגד רמת השרון שמגיעה גם היא לאחר הפסד ותרצה לחזור למסלול הניצחונות.

אליצור עירוני נתניה – מכבי אסי חיפה

אליצור נתניה עם איתי וייסברג, רפאל מסילתי, בן פריצקר ויון פרג'ון, חוזרת למגרש אחרי שבוע מנוחה ותפגוש את מכבי חיפה החזקה שחוזרת למסלול הניצחונות. הירוקים בראשות איתן בש שעושה עבודה בצבע ביחד עם ארז פורן ועמית מנחם צפויים להיתקל ביריבה עיקשת.

מכבי זכרון יעקב – בני הרצליה

זכרון יעקב שפתחה לא טוב את העונה עם שני הפסדים תרצה לרשום ניצחון בכורה. ענבר רותם, שחר קריזל ותומר אלון ביחד עם חבריהם יהיו חייבים להתעלות כדי לעמוד במשימה. הרצליה בראשות עמית שוורץ, מגיעה אחרי הפסד וגם היא מחפשת ניצחון בכורה

הפועל ניר נהריה – הפועל גליל עליון צפת

מפגש תחתית בין שתי קבוצות שמחפשות ניצחון בכורה. נהריה עם יהלי שמחוני ומיכאל בניאשווילי שהיו היחידים שקלעו בדאבל-פיגר במחזור האחרון תהיה חייבת לקבל יותר משאר השחקנים כדי לרשום ניצחון ראשון. מנגד גליל עליון בראשות נדב מלכה, נבו שפרנסקי ויותם חדד חייבת לנצח כדי להימלט ממאבקי תחתית.

 הפועל עמק יזרעאלמכבי רעננה עירוני

עמק יזרעאל עם מאזן מושלם מול רעננה שמגיעה אחרי משחק מרשים מול זכרון יעקב. עמק יזרעאל אחרי ניצחון קשה בהארכה מגיעה עם סגל עמוק והיא פייבוריטית ברורה לניצחון.

הפועל גלבוע/מעיינות – הפועל כפר סבא אביב

גלבוע/מעיינות עם סגל רחב ואיכותי מגיעה עם מאזן מושלם והיא פייבוריטית לניצחון אך תיתקל ביריבה עיקשת שמגיעה אחרי ניצחון בכורה ועם סגל מאוזן בראשות אורי זילברשלג.