מכבי ראשל"צ והפועל עמק חפר בקרב על האליפות

הערב זה קורה – גמר הפלייאוף לנוער. 2 הקבוצות הבכירות שהיו לנו עונה, שסיימו כל אחת במקום הראשון במחוז שלה, יפגשו ראש בראש למשחק אחד על אליפות המדינה. וכל זה כהקדמה לשבוע הבא למפגש ביניהן על הגביע, אבל זה כבר סיפור אחר. אז בואו נתחיל להכיר את הקבוצות שיפגשו על הפרקט – 18:30 בזיסמן, שידור ישיר בערוץ הספורט.

מאת: לילך וייס

כמעט עשור עבר מאז הפעם האחרונה בה קבוצת הנוער של מכבי ראשל"צ הניפה צלחת, אז היא עשתה את זה מול נהריה גם כן באולם נייטרלי במשחק מכריע. בסה"כ לכתומים מעיר היין יש 4 צלחות בארון, וגם 100% הצלחה בגמרי הפלייאוף אז בנקודה הזאת הסטטיסטיקה לטובתם. העונה ראשל"צ הראתה עליונות במחוז הדרומי אותו כאמור סיימה במקום הראשון, כשגם מכת הפציעות שנפלה עליה באמצע העונה לא עצרה אותה. בדרך לגמר ראשל"צ הביסה את הפועל כפ"ס, ולאחר מכן ניצחה את גלבוע מעיינות.

סגל הקבוצה: טל פלד, מאור נקרשביץ, עידו ירקון, עומר חממה, בן אונצ'ה, מייק קמינצקי, יוגב עובדיה, רועי בבכנוב, תומר ברדוגו, ניב פילוסוף, ינאי אשרוב, עדי ענטבי. מאמן: רועי קארש, עוזר עידן בורג.

עבור הפועל עמק חפר מדובר בעונה היסטורית. המועדון הצעיר יחסית מהשרון הגיע השנה לראשונה לגמר כלשהו בגילאי הנוער, ואי אפשר שהם מגיעים למעמד כאנדרדוג. חפר הציגה עונה טובה ויציבה, עם הפסד בודד בכל המסגרות, כשהחברה הצעירים שותפו לא מעט גם בליגה הארצית מה שתרם לגיבוש הקבוצה. בסגל של השרונים גם תמצאו את שחקן העונה ואת מאמן העונה. ברבע הגמר חפר עברה את נס ציונה, ולאחר מכן בחצי הגמר הביסה את מכבי ת"א האלופה היוצאת בסוג של הצהרת כוונות להמשך.

סגל הקבוצה: שוהם גת, חי ממן, לירן מסיקה, ארז חסון, אדם ישראלסתם, אנטון אגייב, יואב ושלר, אריאל אייזיק, עמית פאר, נועם יעקוב, קורן משה, הילל בלו, אורי רון. מאמן: יהוא אורלנד, עוזר רמון וולפסון.