נבחרת הנערות הפסידה לפינלנד ותנסה לשרוד במשחקי הדירוג

נבחרת הנערות של ישראל הפסידה הערב לנבחרת פינלנד 61:71 במשחק ההצלבה ותתמודד במשחקי הדירוג של אליפות אירופה, כאשר כבר מחר בשעה 14:30 תשחק מול בלגיה. ניצחון מחר ישאיר את הנבחרת בדרג א' והפסד יסבך עם משחקי הישרדות בדרג ב'. נעמה הלוי במשחק מצוין שמרה את ישראל בתמונה יחד עם מלחמה של כל השחקניות לאורך שלושה רבעים אך האחוזים המצוינים של הפיניות ל-3 נתנו להם את הניצחון.

ישראל פתחה מצוין הגנתית אך לא הצליחה לייצר את העצירות לנקודות קלות, ואחרי 5 דקות התוצאה היתה 5:6 לפיניות. נעמה הלוי והילה קארש היו היחידות בנבחרת שקלעו באותן דקות אבל האחוזים של פינלנד מעבר לקשת היו גבוהים והיתרון צמח עד 13:17 בסיום הרבע הראשון.

פינלנד הרימה את הרמה ברבע השני ועלתה ליתרון 9 אבל נעמה הלוי בשלשה חשובה הקטינה עד 23:29 כשנשארו 3 דקות להפסקה. ריבאונד התקפה של הפיניות ואחוז גבוה ל-3 הורידו את ישראל בפיגור 28:38 בסיום המחצית הראשונה.

היתרון הדו ספרתי של פינלנד נשמר גם ברבע השלישי וגדל אחרי עוד שלשה של קנרבה, הקלעית הפינית שעמדה על 80 אחוז במשחק. נעמה הלוי ניסתה לשמור את הנבחרת במשחק עם משחק מצוין ואחוז טוב ל-3 אבל חוץ ממנה ולמרות מלחמה גדולה של השחקניות, הפיניות שמרו על היתרון וסיימו את הרבע השלישי עם 39:55.

עם פתיחת הרבע האחרון היתרון צמח עד 19 נקודות אבל הנבחרת רצה 0-10 בזכות דקות מצוינות של תמר זינגר והורידה את הפיגור עד 49:58 כשנשארו 7 דקות לשחק. השחקניות של רועי אייזנברג הצליחו להוריד עד 6 הפרש בדקות נהדרות ברבע האחרון אחרי נקודות של רומי אלבז אבל זה היה המקסימום, ובסיום 61:71 לפינלנד.

קלעו לישראל: נעמה הלוי 16, הילה קארש 12, תמר זינגר 11 (10 אס'), מיקה ביטן 6, עמית טרנר 5, שיראל נחום 4, רומי אלבז 4, רבקה ויוואנג 3.