סיכום המחזור השלישי: שלוש קבוצות עדיין ללא הפסד

המחזור השלישי בארצית נערך אמש (ראשון) ברובו ויושלם ביום רביעי. בדרום: רחובות ואשדוד גברו על נחל שורק ואליצור גבעתיים / פ״ת ושמרו על מאזן מושלם של 3/3. בצפון: צפת גברה בביתה על הפועל כפ״ס / כוכב יאיר ושמרה על מאזן זהה.

מאת: אלירן כהן

עשרה משחקים נערכו אמש (ראשון) במסגרת משחקי המחזור השלישי בליגה הארצית. המחזור נפתח כבר ביום שבת, כשהפועל גלבוע מעיינות ברוש גברה בחוץ על מכבי קרית מוצקין 72:89 ועלתה למאזן 1-2 (17 נק׳ לדניאל גואטה בצד המנצח, 11 נק׳ לבר ראובן אצל המפסידים).

מי שהמשיכה בפתיחת העונה הנהדרת שלה היא הפועל צפת, שרשמה אמש ניצחון שלישי מפתיחת העונה, כשגברה בביתה על הפועל כפר סבא / כוכב יאיר, 67:79 (29 נק׳ לרועי נברו, 27 נק׳ לרם זקס). אליצור שומרון גברה בביתה על ביתר כפר יונה, 80:90, והפועל עכו / מטה אשר הנחילה בביתה הפסד ראשון למכבי חדרה – 78:84.

מי שהשיגה את נצחונה הראשון העונה היא הפועל עמק חפר, שהתארחה בכרמיאל ושבה הביתה עם ניצחון משכנע – 64:93. המחזור יושלם ביום רביעי, כשהפועל כפר סבא שלום, שהפסידה במחזור האחרון בדרבי הפנימי להפועל כפר סבא / כוכב יאיר, תארח את הפועל מגידו – שמחזיקה עד כה במאזן מושלם של 2 נצחונות ב- 2 משחקים.

גם במחוז הדרומי שתי קבוצות שמרו על מאזנן המושלם בתום שלושת מחזורי הפתיחה של העונה. מכבי רחובות התארחה בנחל שורק, ואחרי פתיחתה צמודה העבירה הילוך במחצית השניה וגברה 66:84 (20 נק׳ לאפיק ניסים, 18 לרוברט רותבארט). מכבי אשדוד צבר ניצחה בביתה את אליצור פ״ת / גבעתיים 66:76 (21 נק׳ ליובל רחמילביץ׳).

מכבי אליצור פ״ת, שעמדה ערב משחקי המחזור על מאזן של 0/2, התארחה באולמה הביתי של א.ס. אשקלון והנחילה לה את הפסדה הראשון העונה, 82:94, אחרי תצוגה מרשימה של אופק חכמון שסיים את המשחק עם לא פחות מ- 38 נקודות. עירוני קריית אונו התארחה בלוד והשיגה ניצחון שני ברציפות – 76:85 על הקבוצה המקומית.

בשני משחקים נוספים: אליצור רמלה גברה בביתה על הפועל חבל איילות 62:93. אליצור יבנה גברה על מכבי שהם 69:88.