עידן זלמנסון: "אף פעם לא פחדנו מגובה ומגודל, תמיד אנחנו מוצאים את הדרך"

ההכנות של נבחרת ישראל בבועה בולנסיה נמשכות, לקראת המשחקים הקרובים מול ספרד (שבת, 20:30) ופולין (שני, 17:30) במסגרת מוקדמות יורובאסקט 2022. הנבחרת עושה את ההכנות שלו למשחק מול ספרד כשהיציאה מהמלון אסורה לחלוטין, הדלת הראשית נעולה פרט ליציאת הנבחרות לאימונים וכמובן בשבת ובשני למשחקים. עד המשחק נגד ספרד במוצאי שבת, תעבור הנבחרת בדיקת קורונה נוספת.

עידן זלמנסון שהולך וצובר וותק בנבחרת ישראל אמר: "אנחנו מתחברים, טוב לראות את כולם בריאים ומוכנים, עושים אימונים טובים. יהיה משחק לא פשוט אבל אנחנו נגיע מוכנים ונעשה הופעה טובה. גל מקל משחק עם כמה שחקנים מהנבחרת הספרדים והוא מכיר אותם אבל אף פעם לא פחדנו מגובה ומגודל, תמיד אנחנו מוצאים את הדרך וזה מה שנעשה הפעם. מאוד קשה לשחק בחוץ במקום בבית, אנחנו מתאימים את עצמנו למציאות של הקורונה, ברור שהיינו רוצים שהקהל יהיה איתנו בדרייב אין וידחוף אותנו. אני שמח לראות שצעירים מוכשרים מצטרפים אלינו כמו נועם וים והם משתלבים טוב מאוד. הנבחרת באופן כללי די צעירה אבל יש כאן שחקנים גם מאוד מנוסים וכיף לראות את התהליך הזה בנבחרת".

רפי מנקו הוסיף: "התחושה מוזרה, בטח בסיטואציה כזו. אני שמח להיות פה עם החברים והתגעגעתי. נוצרה סיטואציה שאין כמעט משחקים עכשיו בצרפת, עבדתי קשה כל התקופה בשביל להגיע לנבחרת מוכן ובכושר טוב, אני מקווה שנשיג תוצאות טובות. נבחרת ספרד היא מצוינת ולא משנה באיזה סגל הם באים, נבוא מוכנים ונצטרך להיות מרוכזים כל המשחק כדי להשיג את התוצאה שאנחנו רוצים".