עפולה ניצחה 70:87, הולכים למשחק חמישי בכפר בלום

הולכים למשחק חמישי שיכריע את זהות העולה לליגת העל. הפועל עפולה שמרה על הבית עם ניצחון 70:87 על הפועל גליל עליון וקבעה כי סדרת חצי הגמר תוכרע במשחק חמישי שיתקיים ביום שלישי בכפר בלום. הקבוצה של ניר קפלן הציגה כדורסל נהדר עם הרבה פרגון ואחוזים גבוהים מחוץ לקשת. קרון דשילדס שוב הוכיח כי הוא ווינר וניפק משחק מפלצתי של 37 נקודות. מנגד, הקבוצה מכפר בלום ספגה 16 נקודות מריבאונד ההתקפה של עפולה.

מאת: ניב שמולי

צילום: לימור מלינוף מנהלת הליגה הלאומית

המשחק נפתח באגרסיביות כששתי הקבוצות לא מצליחות לקלוע, עד שקרון דשילדס התעורר וקבע 8:11 לקבוצתו. מוריאל לוטאטי קבר שלשה, בעוד בצד השני האורחים המשיכו להחטיא עד שעומר טל קלע שלשה שקבעה 15:18 למקומיים בתום הרבע הראשון. דין ויינר ותומר כהן פתחו טוב את הרבע השני, כשהאחרון קולע שתי שלשות ברצף בדרך ליתרון שיא – 21:31. ברק פלג לקח פסק זמן והקבוצה שלו חזרה עם 6 נקודות ברצף, והפעם היה זה ניר קפלן שלקח פסק זמן. עד למחצית היתרון המקומי נשמר – 32:41. שלשות של קרון דשילדס ותומר כהן בפתיחת הרבע השלישי העלו את הפועל עפולה ליתרון 36:51. האורחים הגיבו עם ריצת 2-7, אלא שהמארחת המשיכה להחזיק ביתרון דו ספרתי עם הגנה אגרסיבית – 50:63 בתום הרבע השלישי. מהר מאד ברבע האחרון הישראלים של הפועל עפולה הגדילו את הפער והלוח הראה 55:72, 6 דקות לסיום. הפועל 'נופר אנרגיה' גליל עליון צימקה, אך קרון דשילדס בשלשה גדולה וסל מחצי מרחק קבע משחק חמישי.

הרבו להפועל עפולה: קרון דשילדס 37 נק', תומר כהן (4/7 לשלוש) 14 נק', תומר פורת 12 נק', מוריאל לוטאטי (5 אסיסטים, 5 ריבאונדים) וג'ימי הול (14 ריבאונדים) 9 נק' כ"א.

הרבו להפועל 'נופר אנרגיה' גליל עליון: קנדל אנטוני 15 נק', אדריאן יוטר 11 נק', אלון ספיר 10 נק', עומר טל ואייזיאה אייזנדורף 9 נק' כ"א.