פרנקו: "נצטרך להיות כמעט מושלמים"; קטש: "נצטרך להביא אנרגיות ואגרסיביות"

מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת גמר גביע המדינה ווינר סל התקיימה הערב בהיכל מנורה מבטחים בהשתתפות מאמני וקפטני הקבוצות. המשחק מחר ייצא לדרך בשעה 21:00 וישודר בערוץ ספורט5.

דני פרנקו, מאמן עירוני נהריה, אמר: "זה לא עוד משחק, היינו אתמול ביום התאוששות וראינו את ההתרגשות בעיר. זה כבוד גדול לנו שמתחילת השנה שזו ההזדמנות שלנו, של הצוות שלי ושל השחקנים שעושים עבודה מדהימה, לקחת את הקבוצה ולהגיע לרגע הזה. נצטרך לשים את ההתרגשות בצד ולפעמים במשחקים כאלה דווקא הדברים הכי פשוטים ובסיסיים הם הכי חשובים. תהיה התרגשות מצד השחקנים וברור לנו מה ניצב מהצד השני, אבל אנחנו מעדיפים להתעסק בעצמנו. כל דבר שנעשה נצטרך לעשות יותר טוב, המרווח לטעויות קטן, נצטרך להיות כמעט מושלמים כדי להיות בסיטואציה שבה נוכל לקחת את המשחק.

"סביב הקבוצה יש תחושה של הישג וזה יכול קצת לטשטש לפעמים. נכון שההישג שלנו כבר גדול אבל זה משחק אחד ותהיה פה אוירה מדהימה, אני מקווה שיצליחו להגיע כמה שיותר אנשים מנהריה עם כל הקושי שבדבר. אנחנו מקצוענים והשחקנים תחרותיים, אין שחקן שעולה למגרש במשחק כזה ולא נכנס בשיאו לדריכות והתרגשות ואת כל זה צריך לנתב למקומות טובים. אנחנו קבוצה פחות עמוקה ונצטרך לנהל את המשחק בדקדקנות כדי שנוכל לעמוד מול האינטנסיביות והקצב של הפועל ירושלים.

"דומיניק ווטרס הוא בחור מאוד מודע להכל, יודע שהוא צריך לעבוד על עצמו והוא יעשה את זה. לא נראה לי שתהיה לו בעיה מחר, מקצועית זה סיפור אחר ושם אין תעודות ביטוח. הוא לא ילד והוא היה בסיטואציות כאלה בעבר. כל אחד רוצה להיות במשחק כזה, הוא רוצה להיות שם ואני סומך עליו ב-100 אחוז ומוכן ללכת איתו לכל מלחמה. הוא יעשה הכל והקבוצה תעשה הכל כדי להיות הכי טובה שאפשר וכל מחשבה מעבר לזה לא מטריד אותי ולא מעסיקה אותי.

"היו לי שנתיים נהדרות בירושלים ועד היום אני במערכת יחסים מעולה עם המועדון. יש לי רק זכרונות טובים משם ולכן אין לי מה להוכיח ספציפית, אני שמח שאני פה עם קבוצה שלישית בקריירה והדבר היחיד שיש לי מה להוכיח זה לבוסים שלי ולשחקנים שלי, שעם עבודה קשה מתחילת העונה אנחנו נמצאים בערב כזה וזו תעודת כבוד לכולנו ולעיר הזו בכלל.

מאמן הפועל ירושלים, עודד קטש: "יש לנו מערכת מאוד מנוסה שיודעת לייצר את השקט הנכון ונותנת לצוות ולשחקנים את האפשרות להגיע כמה שיותר מרוכזים. מעבר למעמד המרגש, הקהל שלנו מרגש בצורה יוצאת דופן בעצם הנוכחות והתמיכה שלו. אני פחות אצטרך לדבר על מוטיבציה מחר, נהריה קבוצה מאוד מנוסה וזה יתרון במעמדים כאלה. קל זה לא הולך להיות ונצטרך להביא את האנרגיות הנכונות, את האגרסיביות ולקוות שהדברים יסתדרו לכיוון שלנו.

בסוף אנחנו מדברים פה על הסיכוי הכי גבוה לנצח. כשאתה מגיע עם קבוצה עם אילת או ירושלים הלחץ הוא אותו לחץ. הלחץ של שחקן כדורסל עם הרצון לזכות בתואר קיים, והלחץ על נהריה יהיה בדיוק כמו על השחקנים שלנו, כל אחד רוצה להופיע ולעשות את המיטב שלו. אנחנו פה בזכות גדולה, אנחנו גאים ועשינו דרך יפה ונעלה זקופים ויש לנו הרבה מה להרוויח. בשביל זה צריך לבוא ומהרגע הראשון ולהיות שם מהרגע הראשון. אף אחד לא מבטיח לנו שהזריקות ייכנסו אבל מבחינת האנרגיות אנחנו נהיה שם".

קפטן נהריה, טוני גפני: "אני לא חושב שלמשחק ששוחק בין הקבוצות לפני חודש וחצי תהיה השפעה על המשחק מחר. אנחנו יודעים כמה כשרון יש להם, ידרשו לנו 40 דקות של פוקוס כדי לשים את עצמנו במקום שבו נוכל לנצח בסיום. האנרגיה סביב המועדון והעיר היא הכי גדולה שאפשר, יש לנו חבורה שתוייגו כאנדרדוג כל החיים, אני אנדרדוג מאז גיל 17. אם אתה מאמין בעצמך זה אפשרי, אנחנו נעשה כל מה שאנחנו יכולים ויש לנו את כל הכבוד לירושלים אבל יש לנו מטרה אחת וזה לנצח"

קפטן הפועל ירושלים בר טימור: "יש לי כקפטן יותר אחריות ומשהו על הכתפיים, זה יותר מרגש. כבר עשינו דברים בעבר ואני מקווה שגם מחר נוכל לעשות משחק טוב. ברור שיהיה לחץ ואנחנו לא מנסים להתכחש לזה אבל חלק מהעבודה שלנו זה לבוא מוכנים ולשים את הרעשים בצד. היה לנו יום וחצי להתכונן לנהריה ואנחנו מתמקדים בעיקר בזה ופחות במסביב ובלחצים, צריכים להסתכל רק על הכדורסל וזו העבודה שלנו".