קטש: "ניצחון מכובד במקום שלא קל לשחק בו"; מקל: "אחלה ניצחון להתחיל איתו את הקמפיין"

בסיום משחק הניצחון של הנבחרת בפולין התייחסו המאמן והשחקנים לאירועים על הפרקט הערב.

עודד קטש: "ניצחון חשוב ויפה, ניצחון מכובד במקום שממש לא קל לשחק. זו קבוצה טובה ולא צריך לזלזל בהישג הזה. גל הוא לא סתם הקפטן שלנו, הוא אוהב משחקים כאלה ואת האחריות עליו, ברוב המקרים הוא מספק את הסחורה. דני וג'ייק הם שחקנים שאי אפשר לוותר עליהם וקודם כל נתאושש, יש לנו הרבה שחקנים. גם להשאיר את השחקנים בארץ היה לא פשוט אבל נחכה ונראה מה יהיה ביום שני, זה יהיה בהתאם לתכנית המשחק שלנו".

תמיר בלאט: "באנו לפה ועשינו את העבודה כמו שצריך, יש פה שחקנים מדהימים ומאוד מגובשים, ניצחון אדיר מול 12 אלף צופים והפנים קדימה. נראה וידאו של רומניה, נתכונן כמו שצריך, הקהל איתנו ויהיה כיף".

גולן גוט: "הישג מאוד גדול אבל זו רק ההתחלה. יש לנו עוד משחק בבית ביום שני ואנחנו מצפים שכולם יבואו לעודד, ניתן הכל ונקווה לנצח שוב. היה היום הרבה אופי, יש לנו פה נבחרת ממש טובה עם הרבה שחקנים מחוייבים ואהבה אחד כלפי השני".

גל מקל: "אחלה ניצחון להתחיל איתו את הקמפיין, אנחנו ממש שמחים ומרוצים. היה משחק טוב, הרבה מומנטומים וברוב המשחק שלטנו, מפה ממשיכים הלאה. המטרות שלנו רחוקות וצריך להתרכז רק במשחק הבא אבל זו התחלה עם אופי וברגל ימין"