שלישי בלאומית: באר שבע מארחת את גלבוע, רעננה את ר"ג\גבעתיים

הפועל גליל עליון – אליצור קרית אתא 19:00
אולם: כפר בלום
שופטים: דוד קולנגי, יואב לובושיץ, אסף אנגלברג
בטבלה: גליל ללא ניצחון מקום 12. קרית אתא 1-1 מקום 6. בכמה מילים: גליל מתקשה בימים שאחרי אנטון קזרנובסקי ואבישי גורדון ומחפשת ניצחון ראשון מול יריבה עדיפה שמגיעה אחרי הפסד ביתי לעפולה ורוצה להישאר קרובה לצמרת הגבוהה. את קלעי שתי הקבוצות מוליכים ישראלים. רון סבג בגליל עם 19 נקודות בממוצע, תומר גינת בקרית אתא עם 20.5 וגם 12 ריבאונדים.

עירוני ר"ג – הפועל כפר סבא 19:00
אולם: זיסמן
שופטים: יוחאי שולמן, רותם קוזה, גיל גורדון
בטבלה: שתי הקבוצות במאזן 1-1 צמודות במקומות 7-8. בכמה מילים: ר"ג מעמידה את אחד הסגלים החזקים והעמוקים בליגה. אם בעונה שעברה זו הייתה עונת הצעירים השנה יש שם את גרינבוים, יונתן לוי, אור רון ושון דניאל כשחקני הבסיס. בכפר סבא הלכו על הצעירים השנה ומעניין לראות את ההתקדמות של דניאל דנינו ועדי כהן סבן, שני שחקנים שיכולים להגיע רחוק, יחד עם יונתן מור שהחלים מפציעה בקרסול.

הפועל עפולה – א.ס רמה"ש 19:00
אולם: היכל הספורט שד' יצחק רבין, עפולה עילית – עפולה
שופטים: זיו רדומסקי, ירון צ'צ'יק, מרקו בני
בטבלה: עפולה אחת מחמש המושלמות עם מאזן 0-2 כולל ניצחון גדול בקרית אתא במחזור שעבר. רמה"ש אחת מהחמש שעדיין לא ניצחו עם מאזן 2-0. עפולה נראית טוב. 4 שחקנים עם ממוצע דו ספרתי, צמד הזרים קלאבל ובראון יחד עם נועם מטלון וזיו בן צבי. רמה"ש הייתה קרובה מאוד לנצח את עירוני ר"ג במחזור שעבר ויהיה לה יותר קשה השבוע. היא מציגה את אחד הזרים המעניינים בליגה בילי מקשפרד עם ממוצעים של 26.5 נקודות ו-14 ריבאונדים. פורוורד מוכשר שיכול לעשות הכל על המגרש. רועי הובר הגארד של הקבוצה התגייס בשבוע שעבר.

מכבי הוד השרון – הפועל מגדל העמק 19:30
אולם: חטיבת עתידים רח' יאנוש קורצק – הוד השרון
שופטים: תומי וובר, אורי שלהבי, אלכס נפתלי
בטבלה: מפגש בין שתיים שעדיין לא ניצחו וזה הופך את המשחק הזה למאוד חשוב. בכמה מילים: אור איתן לא שיחק במחזור האחרון והוד השרון הובסה בזיסמן ע"י ר"ג גבעתיים. מקסים קיקוס הסקורר הישראלי של מגדל קלע 21 נקודות במחזור הראשון ו-6 בשני ובקבוצה מצפים ממנו ליציבות. במגדל אמור אנדי אוגידה
להחליף את ברנדון בראוודי

הפועל באר שבע\ב"ש – הפועל גלבוע\גליל 19:30
אולם: הקונכייה
שופטים: גיא סימאני, דוד איזמירלי, אלי בראל
בטבלה: שתיים מחמש המושלמות נפגשות למשחק ראש בראש. המנצחת תרגיש בטחון גדול אחרי המשחק הזה. כמה מילים: לבאר שבע יש שני כוכבים גדולים, אלעד הופמן ששווה נכון להיום 26 נקודות למשחק עם 66 אחוזים מהשדה וקית' קלנטון 17.5 נקודות עם 65 אחוזים מהשדה ו-10 ריבאונדים. גלבוע של אריאל בית הלחמי, ספגה בשני המחזורים הראשונים רק 63.5 נקודות בממוצע, נתון לא אופייני לליגה הזו. באר שבע להבדיל ספגה 75 וגם זה נתון נמוך יחסית לליגה.

אליצור יבנה – אליצור אשקלון 19:30
אולם: קרית מנחם רח' יאיר שטרן 29 – רמלה
שופטים: ברק ליברמן, איציק טולדו, ארנון לביא
בטבלה: שתי המפתיעות של פתיחת העונה עם שני ניצחונות ואפס הפסדים כל אחת. בכה מילים: יבנה קלעה בשני המחזורים הראשונים 94 נקודות בממוצע כשכריס גאטסון מוליך אותה עם 29.5 לערב. גיא אוד מוסר 10 אסיסטים למשחק, אבל מאבד 4.5. באשקלון: שלושה שחקנים קולעים את מרבית הנקודות, ג'רמין ג'ורדן 26.5, אלון לוין 25, דומיניק קולר 20. אור לאומי הצעיר קלע בבכורה שלו בשבוע שעבר 14 נקודות.

מכבי רעננה – הפועל ר"ג\גבעתיים 19:40 שידור בספורט 5
אולם: מטרווסט
שופטים: אייל פוהורילס, שרון נחמן, רועי נקר
בטבלה: ר"ג\גבעתיים במרכז עם ניצחון והפסד. רעננה עם 2 הפסדים. בכמה מילים: רעננה עדיין מחפשת ניצחון ומקווה לא להיקלע גם בעונה הזו לתחתית. נכון לעכשיו אין לרעננה אף ישראל בדאבל-פיגרס בנקודות. עמית בן דוד הכי קרוב לזה עם 9, רום גפן עם 8. בר"ג גבעתיים יועד בית יוסף עם 21 נקודות ולא פחות מ-9.5 עבירות שהוא סוחט במשחק. תומר פיססצקי קלע במחזור הקודם 31 נקודות.